رییس پلیس پایتخت :

اقدامات خرابکارانه برای برهم زدن آرامش نظام است

    کد خبر :491888
اقدامات خرابکارانه

رییس پلیس پایتخت گفت: دشمن از آرامش انقلاب و نظام هراس دارد و به همین دلیل با اقدامات خرابکارانه قصد برهم زدن این آرامش را دارد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهدای وقایع خیابان پاسداران که بعد از ظهر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکسال از شهادت عزیزانمان در خیابان پاسداران گذشته وما بازهم عزادار هستیم، ما امروز عزادار ۲۸ نفر از عزیزانمان هستیم که برای دفاع از مرزها در دور افتاده‌ترین نقطه کشور و مقابله با پلیدترین گروه‌های تروریستی جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه شهدای ما برای جلوگیری از انحراف در دین قدم برداشتند، گفت: دشمن از آرامش انقلاب و نظام هراس دارد و به همین دلیل با اقدامات خرابکارانه خود قصد برهم زدن این آرامش را دارند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: امروز بعد از یکسال این خیل جمعیت به این مکان آمده تا با شهدای ما عهد پیمان ببندند و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه یک سال از شهادت چهار رزمنده عزیز ما در خیابان پاسداران گذشت، گفت: بسیاری از حرفها را آن زمان نتوانستیم بگویم و اکنون نیز نمی‌توانیم بگویم، سه نفر از همکاران ما زیر چرخهای اتوبوس جهالت شهید شدند و آن بسیجی نیز مظلومانه به شهادت رسید.

رحیمی افزود: مدتها با آن افراد برای اینکه دست از مسیر انحراف و خواسته‌های غیراصولی دست بردارند صحبت کردیم و خیلی‌ها به من خرده گرفتند که چرا این کار را کردی؟ من گفتم طرف مقابل ما در کویر سیستان و بلوچستان، جبهه جنگ و مرز نیست، این افراد در کنار کلانتری و در ساعاتی که مردم در آنجا عبور و مرور داشتند و ساکن بودند، دست به اقدام می‌زدند، این افراد بیش از دو ماه آسایش ساکنان خیابان پاسداران را سلب کرده بودند و باید برخورد مدبرانه صورت می گرفت.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در این ماجرا به خاطر مردم صبور بودیم و سکوت کردیم، گفت: این شهدا مظلومانه جانشان را برای امنیت مردم تقدیم کردند.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: امام راحل آرمانهایی را برای ما تعریف کرد، چهل سال است برای دفاع از آرمانهای امام و مقابله با کفر ایستاده‌ایم و باز هم خواهیم ایستاد، دشمن بداند اگر بخواهد کاری کند باید از روی جنازه تک‌تک ما بگذارد، انقلاب به بهای سنگینی به دست ما آمده و ما با تمام وجود و قدرت راسخ از اسلام ناب دفاع می‌کنیم. امام به ما تفاوت اسلام ناب محمدی و انگلیسی را نشان داد، در این مسیر ایستادگی می‌کنیم، من مظلومیت این شهدا را درک کردم، امیدواریم در مسیر آرمانهایی که این جوانان عزیز جانشان را تقدیم کردند، ایستادگی کرده و دفاع کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: دشمن می‌گوید با مردم کاری ندارد درصورتی که تمام مشکلات را برای مردم ایجاد کرده‌اند، انقلاب اسلامی به ما یاد داد که نه زور بگوییم نه زیر زور برویم و با قدرت از آرمانهای شهدا دفاع می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید