انسجام و وحدت داخلی در شرایط فعلی کشور باید نمود بیشتری داشته باشد

    کد خبر :49030

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط منطقه و بین‌الملل و همچنین تشکیل دولت دوازدهم گفت که در این شرایط انسجام و وحدت داخلی باید نمود بیشتری پیدا کند.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه عده ای از فرمایشات بزرگان کشور برداشت غیراصولی می‌کنند یا هنوز در زمان گذشته مانده‌اند. ما از کسانی که خود را مطیع و سرباز ولایت می دانند می‌خواهیم از فرمایشات رهبری اشتباه برداشت نکنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «کشور از اختلاف افکنی و سردادن شعار علیه یکدیگر نفعی نمی‌برد» افزود: اگر هرکس در هر جایگاه به فکر پیشرفت و توسعه کشور است باید بداند که تنها راه دستیابی به این توسعه انسجام، همدلی و اتحاد زیر پرچم ولایت است و اگر از این مسیر خارج شویم مطمئنا ضرر خواهیم کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس ادامه داد: با توجه به شرایط منطقه و عرصه بین‌الملل و اینکه در داخل کشور در آستانه تشکیل دولت جدید هستیم، انسجام و وحدت داخلی باید نمود بیشتری پیدا کند.

بیگدلی در پایان گفت: ادعای ما مسلمانی است و نباید رویه ای خلاف ائمه داشته باشیم. ما نیاز به این داریم که در مسیر اتحاد و انسجام گام برداریم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم و منافع کلان کشور در این مسیر تامین شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید