سفیر پاکستان به وزارت امور خارجه احضار شد

    کد خبر :490238

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پی حادثه تروریستی ۲۴ بهمن ماه در سیستان و بلوچستان، سفیر پاکستان توسط دستیار وزیر و مدیرکل آسیای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.

در پی حادثه تروریستی ۲۴ بهمن ماه در جاده خاش – زاهدان سفیر پاکستان به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام خبر فوق گفت: در پی حادثه تروریستی ۲۴ بهمن ماه در جاده خاش _ زاهدان خانم رفعت مسعود سفیر پاکستان توسط دستیار وزیر و مدیرکل آسیای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.

وی افزود: در این ملاقات ضمن اشاره به افزایش اقدامات تروریستی از داخل خاک پاکستان، از جمله حادثه تروریستی اخیر در جاده خاش – زاهدان، اعتراض کشورمان ابلاغ و با صراحت تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران از دولت و ارتش پاکستان انتظار دارد با قاطعیت و جدیت لازم علیه پایگاه‌ها، تحرکات و استقرار گروهک‌های تروریستی فعال در مناطق مرزی این کشور با جمهوری اسلامی ایران برخورد کند و اجازه ندهد این گروهک‌های تروریستی بیش از این با اقدامات تروریستی و غیرانسانی خود موجبات تشدید ناامنی و بدبینی و بی اعتمادی بین دو کشور را فراهم نماید. در ادامه از دولت پاکستان خواسته شد که اقدامات سریع و لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل جنایت تروریستی جاده خاش _ زاهدان را انجام دهد.

به گزارش مهر، سفیر پاکستان در این دیدار اعلام کرد که موضوع اعتراض کشورمان را به دولت متبوع خود منتقل خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید