كميسيون صلح و ورزش از امروز آغاز به كار کرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۴۸
    کد خبر :487061

كميسيون صلح و ورزش كميته ملی المپيک از امروز رسما آغاز به كار كرد.

نخستین جلسه صلح و ورزش امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست روسای کمیسیون های مختلف و همین طور روسای فدراسیون ها حضور داشتند.

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک گفت: حدود ١٧ کمیسیون در کمیته ملی المپیک فعال هستند. امروز آغاز به کار این نشست است. باور داریم ورزش ایران می تواند عامل توسعه اجتماعی باشد. ورزش ایران می تواند نشاط، غرور و اعتماد اجتماعی را تقویت کند. با هر نتیجه گاهی اوقات جامعه دچار هیجاناتی می شود.

وی افزود: برخلاف رقابت های بی ارزش سیاسی و طمع کاری هایی که در محیط اقتصادی هست در محیط ورزش این فضا نیست. جمعی که می بینید یکدل و همرنگ هستند. این جمعی که حضور دارند برای آن تبلیغاتی صورت نگرفته است چون ورزش قهرمانی در ایران یکصدا هستند. همه عضوی از خانواده بزرگ هستیم.

به گزارش فارس، در نشست امروز علاوه بر هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، آشوری سرپرست کاراته، باقرزاده رییس شمشیربازی، رضوانی رییس شنا و جعفری رییس عشائری حضور داشتند.

میراسماعیلی رییس کمیسیون ورزش و قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک و همین طور اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی هم در این نشست حضور دارند.

ریاست کمیسیون صلح و ورزش برعهده حمیدرضا عارف است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید