فرماندار تهران تاکید کرد

لزوم تقویت فعالیت مجتمع آسیب‌های اجتماعی

    کد خبر :484689
آسیب‌های اجتماعی

فرماندار تهران با اشاره به اینکه مجتمع آسیب‌های اجتماعی مشغول ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی است، افزود: باید این مجتمع تقویت شود و فعال‌تر کار خود را ادامه دهد.

عیسی فرهادی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند فعالیت مجتمع فوریت آسیب‌های اجتماعی در تهران گفت: این مجتمع بدون تغییر در شیوه و روند فعالیت مشغول ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان است و روزانه فعالیت‌های تعریف شده را پیگیری می‌کند، اما لازم است که تقویت شود.

وی افزود: فعالیت مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی با اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع‌آوری معتادان متفاوت است؛ یعنی این مجتمع در جمع‌آوری معتادان متجاهر به گونه‌ای عمل می‌کند که آنها در مسیر درمان قرار گیرند، البته بی‌تردید در این حوزه نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط هستیم و این مجتمع نیز با همین هدف تشکیل شده است.

وی درباره روند جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر نیز گفت: به طور روزانه جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر در حال انجام است و با جدیت پیگیری می‌شود. در حقیقت جمع‌آوری متکدیان قانون است و باید اجرا شود. از این منظر نباید آن را طرح قلمداد کرد قطعاً با همکاری و مشارکت مردم در تهران و تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط در مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی می‌توانیم در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ طرحی برای تغییر شیوه کاری این مرکز وجود ندارد و تنها تقویت آن در دستور کار قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید