معاون عمرانی فرماندار تهران:

برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران به فرمانداری رسید

    کد خبر :480358
فرمانداری تهران

معاون عمرانی فرمانداری تهران از دریافت برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران، توسط فرمانداری تهران خبر داد.

غلامحسین آرام گفت: برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران، روز دوشنبه هفته گذشته به فرمانداری تهران رسیده است و روند بررسی این برنامه در فرمانداری تهران آغاز شده است.

وی افزود: بررسی این برنامه در دستور کار شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان تهران قرار گرفته تا نهایتاً پس از بررسی برای ابلاغ نهایی به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود.

مخالف فرمانداری تهران با اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد

معاون عمرانی شهرداری تهران، در خصوص اخذ عوارض محدوده زوج و فرد گفت: اگر مبلغی با عنوان عوارض تردد محدود زوج و فرد تاکنون گرفته شده باید عودت داده شود؛ البته تعیین عوارض با شورای اسلامی شهر تهران است و فرمانداری نقش نظارتی دارد که حتماً این نقش خود را به درستی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: نماینده‌ فرمانداری تهران در شورای ترافیک شهر تهران حضور دارد و قطعاً با اخذ عوارض برای محدوده‌ زوج و فرد بر اساس سیاست‌های فرمانداری تهران مخالفت خواهد کرد.

آرام افزود: بی تردید بر اساس ماده ۱۸ تخلفات راهنمایی رانندگی در صورتی که راننده تردد غیر مجاز در محدوده زوج و فرد داشته باشد تنها مشمول جریمه راهنمایی و رانندگی می‌شود و فرمانداری تهران با هرگونه اخذ عوارض در این محدوده مخالف است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید