اصلح‌ترین افراد برای عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش انتخاب می‌شوند

    کد خبر :474450

مسئول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش از انتخاب یکی از زنان فرهنگی در شورای عالی آموزش و پرورش از مجموع سه نفر منتخب این انتخابات خبر داد.

اصغر حصیری، جلب مشارکت فرهنگیان در تصمیم گیری های کلان را یکی از اهداف بسیار مهمی دانست و گفت که وزارت آموزش و پرورش در برنامه‌های پیشنهادی خود همواره به آن مقید بوده و برای مسیر تحولی آموزش و پرورش آن را ضروری می‌داند و بر این باور است که پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت با همراهی منابع انسانی محقق می شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به استناد بند ۱۴ از ماده ۹ لایحه قانونی تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش ، سه نفر صاحب نظراز نمایندگان معلمان یا مدیران مدارس از هر یک از دوره‌های تحصیلی به انتخاب شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش جزء اعضای شورای عالی آموزش و پرورش هستند.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، حصیری از وجود یک زن در بین انتخاب شونده‌ها خبر داد و افزود: بر اساس این مصوبه، وزیر آموزش و پرورش دستور به برگزاری انتخابات در جامعه فرهنگیان را صادر کرده تا با رای مستقیم فرهنگیان اصلح‌ترین افراد برای عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش انتخاب شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید