زمان پخش برنامه سینمایی بهروز افخمی، مشخص شد

    کد خبر :474303

بهروز افخمی با ویژه برنامه «نقد سینما» از سه شنبه (۹ بهمن) هر شب روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

محمد تنکابنی تهیه کننده برنامه «نقد سینما»، درباره زمان شروع این برنامه و پوشش جشنواره فیلم فجر، گفت: برنامه ما از شب اول جشنواره فجر سه شنبه (۹ بهمن) به صورت ویژه با حضور منتقدان ثابت و مهمانان مختلف روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

وی اظهار کرد: میلاد دخانچی و امید روحانی به عنوان منتقدان اصلی برنامه حضور خواهند داشت و اجرای برنامه هم بر عهده بهروز افخمی خواهد بود. با توجه به اینکه محور برنامه نقد کلاسیک و متداول سینماست، به طور ویژه به فیلم های جشنواره فجر در این ایام خواهیم پرداخت.

تهیه کننده برنامه سینمایی شبکه پنج بیان کرد: علاوه بر منتقدان برنامه هر شب از عوامل فیلم های جشنواره فجر دعوت خواهیم کرد و پس از جشنواره فجر نیز برنامه به صورت هفتگی پخش خواهد شد. برنامه نقد سینما همچنین موضوعات مرتبط با سینمای پس انقلاب اسلامی و جشن چهل سالگی انقلاب را به طور ویژه پوشش خواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: این برنامه تولید مشترک مرکز تلویزیون حوزه هنری و سازمان صدا و سیما است که به سفارش شبکه پنج سیما تهیه شده است.

عوامل این برنامه عبارتند از:

تهیه کننده: محمد تنکابنی، مجری: بهروز افخمی، سردبیر: محمدرضا رضاپور، مجری طرح: وحید رونقی.

گفتنی است بهروز افخمی که پیش از این زمزمه های حضورش در سری جدید برنامه هفت مطرح بود، امسال با ویژه برنامه «نقد سینما» از شبکه پنج سیما مهمان مخاطبان و علاقه مندان هنر هفتم خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید