پیش بینی غفوری فرد از تیم اقتصادی دولت دوازدهم

    کد خبر :47154

حسن غفوری فرد در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص اولویت های دولت دوازدهم اظهار داشت: برخی از وزرای دولت یازدهم به دلیل سن زیاد و یا درگیری در جاهای دیگر آنچنان که باید فعال نبودند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی مسأله بزرگ دیگر را معیشت مردم دانست و گفت: در دولت فعلی هم قول داده بودند و تلاش کردند تورم را کنترل کنند اما رکود در کشور حاکم است؛ این را همه قبول دارند و خود آقای رئیس جمهور هم چند بار گفتند که باید از رکود خارج شویم. بنابر این باید تلاش شود که مشکل رکود از بین برود.

وی تصریح کرد: اگر رکود از بین برود مشکل بیکاری و معیشت مردم حل می شود. مقام معظم رهبری فرمودند ما با 1+5 مذاکره کردیم که تحریم ها برداشته شود و معیشت مردم بهتر شود. الآن خیلی از تحریم ها برداشته نشده است. از طرف دیگر گرچه تورم کنترل شده اما هنوز در سفره های مردم احساس نمی شود. اگر به قول هایی که دادند عمل کنند مشکلات حل می شود.

غفوری فرد در پاسخ به سؤالی در خصوصی مهمترین تفاوت دولت دوازدهم با دولت یازدهم گفت: احتمالا تیم اقتصادی آنها قوی تر و هماهنگ تر باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا، در این گفت و گو به حوادث تروریستی اخیر در تهران اشاره کرد و گفت: ما وارد دوره جدیدی از مبارزه علیه تروریست شده ایم. بعد از جریان مجلس و حرم امام، حمله موشک سپاه نشان داد نظام ما آماده است که با تمام قدرت علیه تروریست مبارزه و از مرزهای ایران دفاع کند. البته فرماندهی این کار با فرمانده کل قوا است ولی دولت باید تمام امکانات و شرایطش را فراهم کند.

منبع:جماران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید