انتقاد از نتایج ضعیف دوچرخه‌سواری

  • ورزشی
  • شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
    کد خبر :471112

مربی اسبق تیم ملی دوچرخه سواری استقامت کشورمان گفت: نتایج رکابزنان در مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی باعث نگرانی است.

مجید ناصری داور بین المللی دوچرخه سواری در گفتگو با مهر پیرامون نتایج تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیای پیست اندونزی گفت: با کارهای انجام شده در این چند سال انتظار بیشتر از همین نباید داشته باشیم. ما در تیم بزرگسالان افراد با استعداد زیادی داریم که همین الان هم شایستگی دریافت مدال را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا مشکلات مالی این روزهای باشگاهی دوچرخه سواری و عدم حمایت آنها از رکابزنان می توانسته در کسب چنین نتایجی تاثیر گذار باشد»، گفت: در سالهای گذشته در تیم جوانان افرادی را داشتیم که هنوز نه تجربه مسابقات برون مرزی را داشتند و نه باشگاهی را داشتند که آنها را حمایت کند ولی توانسته بودند مدالهای خوبی را در میادین برون مرزی بگیرند.

مربی اسبق تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان خاطرنشان کرد: ما ۲۲ سال است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم و در این چند سال هم در بخش بزرگسالان و هم در جوانان مدال آور بودیم ولی متاسفانه امسال هیچ مدالی کسب نکردیم.

وی تاکید کرد: این نتیجه باعث نگرانی است چرا که نشان می دهد در چند سال اخیر تیم ها رو به تحلیل رفتند. ناگفته نماند که داشتن مسابقات و اردوهای تدارکاتی و انسجام در لیگ و شرکت در پیست چوبی می تواند ما را در رسیدن به موفقیت کمک کند.

ناصری ادامه داد: اما داشتن یک برنامه ریزی بلند مدت با توجه به داده ها و پتانسیل های موجودی که داریم و یک مدیریت مطلوب می تواند ما را به روزهای بهتری در دوچرخه‌سواری برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید