فتاح:

۲۱۵۰ کودک تحت پوشش کمیته امداد مدرسه نمی‌روند/بسیاری در مناطق محروم با فرهنگ تحصیل آشنا نیستند

    کد خبر :467381

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه ۳۴۰ هزار دانش آموز در مناطق با ضریب محرومیت ۶ تا ۹ در کمیته امداد تحت پوشش داریم اظهار کرد: امروز در این جلسه اعلام شد که حدود ۲۱۵۰ نفر از کودکان خانوار تحت پوشش کمیته امداد به مدرسه نرفته‌اند.

پرویز فتاح در هشتمین جلسه شورای هماهنگی، بهبود و ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که در وزارت رفاه برگزار شد با اشاره به اینکه ۳۴۰ هزار دانش آموز در مناطق با ضریب محرومیت ۶ تا ۹ در کمیته امداد تحت پوشش داریم اظهار کرد: امروز در این جلسه اعلام شد که حدود ۲۱۵۰ نفر از کودکان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد به مدرسه نرفته‌اند.

وی ادامه داد: درست است که در کمیته امداد خانواده‌ها را تحت پوشش می‌بریم، اما پوشش تحصیلی در مدرسه هم برایمان اهمیت دارد. تمام بچه ها حامی دارند یا جز محسنین هستند و برای پوشش تحصیلی آنها تلاش می کنیم.

فتاح با اشاره به اینکه در سال جاری افراد تحت پوشش ۲۲۰هزار تومان دریافتی داشتند گفت: کار مشترکی با آموزش و پرورش تحت عنوان جشن عاطفه‌ها داریم که در دو نوبت انجام و ۱۰۰میلیاردتومان پول جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: این تعامل دوطرفه بسیار خوب است و تماما هدایای جمع آوری شده به دانش آموزان رسانده شده است.

وی با بیان اینکه مناطق محروم به صورت ویژه دیده می شوند گفت: اگر بر فرهنگ تحصیل متمرکز شویم بسیاری از مشکلات حل می شوند زیرا بسیاری از خانواده‌ها در مناطق محروم با این فرهنگ آشنا نیستند.

به گزارش ایسنا،فتاح ادامه داد: کمیته امداد آمادگی دارد که در کنار وزارت آموزش و پرورش، مشکلات تحصیلی دانش آموزان را حل کند. همانطور که در حال حاضر ۱۱۰مرکز خوابگاهی شبانه روزی داریم که دانش آموزان در آن حضور دارند و تحت حمایت هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید