منحصر به فرد ترین کامپیوتر لنوو Yoga A940 با قلم جذاب برای طراحی

    کد خبر :465918

کالاسودا- کامپیوتر Lenovo Yoga A940 با طراحی و ویژگی های منحصر به فرد ارائه شده است. این سیستم ها در راستای سری AIO یا All in one تولید شده اند و یکی از نکات اصلی فروش آنها این است که دارای یک محافظ نمایش بزرگ هستند.

قلم نوری پر کاربرد

این کامپیوتر ها در مقایسه با نسخه معمولی خود می تواند بزرگ تر باشند. لنوو به تازگی سیستم دسکتاپ AIO خود را با معرفی کامپیوتر Yoga A940 معرفی کرده است. این کامپیوتر دارای یک قلم است که می تواند در برنامه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه نه تنها با قلم نوری سازگاری دارد بلکه مثل سرفیس استودیو به دایالی مجهز شده که با استفاده از آن می توان تنظیمات خاصی را در برنامه های فتوشاپ، ورد، اکسل، پاور پوینت، لایت روم و غیره اعمال کرد.


رزولوشن با کیفیت

جالب است بدانید که کامپیوتر Yoga A940 به نمایشگری 27 اینچی با قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن HDR مجهز شده که نسخه های مختلف آن از رزولوشن QHD یا 4K بهره می برند. امکان تغییر زاویه نمایشگر بین ۹۰ تا ۲۵ درجه نیز وجود دارد و پورت پایین آن هم به عنوان شارژر بی سیم گوشی های هوشمند سازگار با این فناوری عمل می کند و به راحتی می توان گوشی های خود را نیز با آن شارژ کرد.


پورت های مختلف

اگر بخواهیم ویژگی های سخت افزاری این کامپیوتر را بررسی کنیم، باید به پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل به همراه کارت گرافیک Radeon RX 560 و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD یا 2 ترابایت حافظه HDD است. همچنین پورت های متنوع این کامپیوتر دارای چهار پورت USB 3، دو پورت USB 2 و یک پورت USB 3.1 است. طبق گفته شرکت لنوو، با توجه به صفحه نمایش 27 اینچی با کیفیت 4K می تواند کاربران را متقاعد کند که بهترین کیفیت برای بازی و فیلم را با این کامپیوتر خواهند داشت.

همچنین این کامپیوتر دارای یک کنترلر به نام Lenovo Precision Dial است که کاربران را قادر می سازد انتخاب ها و تنظیمات دقیقی را در حین فرآیند ویرایش انجام دهند. همچنین محصول لنوو دارای اسپیکرهایی هستند که صدایی قدرتمند را برای کاربر ممکن می سازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید