کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حضور در جام‌جهانی تصمیم می‌گیرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
    کد خبر :462588

بعد از دریافت دعوتنامه حضور در جام‌جهانی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی و همکارانش در تیم ملی در خصوص حضور یا عدم حضور در این رقابت‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد.

بعد از اینکه اتحادیه جهانی کشتی، روس‌ها را به عنوان میزبان جام‌جهانی 2019 رشته آزاد معرفی کرد و این موضوع نیز به شدت مورد انتقاد هیئت کشتی خراسان رضوی که از مدت‌ها قبل خواهان برگزاری این مسابقات در مشهد بود، قرار گرفت؛ حالا فدراسیون کشتی دعوتنامه حضور در جام‌جهانی را دریافت کرده است.

عده‌ای معتقدند باتوجه به بی‌اعتنایی اتحادیه جهانی به درخواست ایران برای میزبانی، تیم ملی کشورمان نباید در این رقابت‌ها حضور پیدا کند. در حالی که فدراسیون کشتی تصمیم‌گیری در این خصوص را به غلامرضا محمدی و کادرش واگذار کرده است.

با توجه به حضور تیم‌های آمریکا و روسیه و دیگر مدعیان کشتی دنیا در این جام، بعید به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی بخواهد این تورنمنت را از برنامه‌های تیمش در راه جهانی سال آینده خارج کند.

به گزارش تسنیم ،این مسابقات قرار است اسفند ماه برگزار شود و به نظر می‌رسد یک محک نسبتا خوب برای تیم ملی که سال آینده مسابقات حساس و پراهمیت گزینشی المپیک را در پیش دارد، باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید