نویل: رقصیدن پوگبا روی قبر مورینیو کار اشتباهی بود!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۴
    کد خبر :446585

ستاره سابق شیاطین سرخ از هافبک فرانسوی این تیم به خاطر واکنشی که به اخراج آقای خاص داشت، انتقاد کرد.

گری نویل انتقاد از پل پوگبا به خاطر پستش در اینستاگرام پس از اخراج ژوزه مورینیو را به فضای مجازی محدود نکرد و بار دیگر از او به خاطر این حرکتش ایراد گرفت.

پوگبا پس از اخراج مورینیو در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد که زیر آن پیامی معنادار با این مضمون آمده بود:«برای این (عکس) شرح بنویسید.»

با اینکه این پست خیلی زود حذف شد، نویل جزو اولین نفراتی بود که به آن واکنش نشان داد و در پاسخ به آن نوشت:« خودت هم برایش یکی بنویس.»

نویل این بار در انتقاد از پوگبا به شبکه اسکای اسپورتس گفت: منچستریونایتد با حضور پل پوگبا تیم بهتری است. این اولین چیزی است که من باید بگویم. او استعداد فراوانی دارد و من به عنوان به عنوان یک بازیکن به او ایمان دارم. من در واقع او را از زمانی که در تیم پایه‌های باشگاه بود دوست داشتم و این یک مسئله شخصی نیست. پل پوگبا بدون شک با مربی تیم اختلافاتی داشت. او به مورینیو اعتقاد نداشت، او را دوست نداشت و فکر نمی‌کرد که او مربی خوبی باشد و البته مورینیو هم چنین طرز تفکری را درباره پوگبا داشت. ژوزه مورینیو فکر نمی‌کند که پوگبا آنقدر که خودش تصور می‌کند، بازیکن خوبی باشد. از 6 ماه پیش یا شاید هم یک سال پیش یک فروپاشی کامل در روابط میان این دو نفر رخ داده بود.

نویل افزود: من جداً باور دارم که رقصیدن روی قبر سرمربی‌ای که به تازگی اخراج شده، کار اشتباهی است. ژوزه مورینیو کارش را از دست داد و پل پوگبا و آدم‌هایش هم آن پست را در اینستاگرام را منتشر کردند. اینکه می‌گویند مصادف شدن انتشار این پیام با اخراج مورینیو تصادفی بوده است هم بی‌منطق و کاملاً مزخرف است.

کاپیتان سابق شیاطین سرخ سپس نظرش را درباره تصمیم باشگاه برای اخراج مورینیو عنوان کرد و گفت: به عنوان یک سرمربی شما خیلی خوب می‌دانید که شما آن کسی است که مسئولیت تیم را برعهده دارد. باشگاه هرگز در جایی که اخراج سرمربی برایش 25 – 30 میلیون پوند هزینه دارد، بازیکنانی که ارزش‌شان 700 – 800 میلیون پوند می‌شود را بیرون نمی‌کند. واقعیت این است که سرمربی همیشه محکوم به سقوط است. او همیشه محکوم به قربانی شدن است و همیشه مقصر جلوه داده می‌شود. در مورد منچستریونایتد البته داستان به این سادگی هم نیست. در این تیم طی 6 سال گذشته سه مربی بزرگ و فوق‌العاده روی کار آمده‌اند که همگی در فتح لیگ برتر ناکام بوده‌اند(دیوید مویس، لوئیز فن‌خال و مورینیو). ژوزه هر جایی که بوده قهرمان (لیگ) شده است. بین این سه نفر، مورینیو آن کسی بود که من فکر می‌کردم قطعاً با او منچستریونایتد قهرمان می‌شود. من پیش خودم هرگز حتی برای یک ثانیه هم فکر نمی‌کردم که مورینیو بدون بردن لیگ برتر، من‌یو‌نایتد را ترک کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید