تأخیر 7 ماهه شهرداری در تدوین یکی از بندهای بودجه 97

    کد خبر :445436

اعضای شورای اسلامی شهر تهران به منظور تدوین دستورالعمل اجرایی بند “الف” تبصره 26 توسط کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت این طرح موافقت کردند.

در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طرح یک فوریتی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی درباره دستورالعمل اجرایی بند “الف” تبصره 26 بودجه سال 1397 را با 14 رأی موافق و چهار رأی مخالف تصویب شد.

مطابق با این بند از بودجه سال 1397 شهرداری تهران موظف است در قالب دستورالعملی مشخص که باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به تایید کمیسیون فرهنگی ــ اجتماعی و شورای اسلامی شهر تهران می رسید 3.5 درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای معاونت‌ها ، موسسات ، سازمان‌ها و شرکتهای وابسته به شهرداری را در چارچوب وظایف هر یک از این واحدها در حوزه فرهنگی ــ اجتماعی و هنری هزینه می‌کرد. اما با توجه به گذشت حدود هفت ماه از موعد مقرر در مصوبه بودجه و محدودیت زمانی حدود سه ماهه تا پایان سال جاری، تصویب طرح حاضر با قید دو فوریت به منظور اجرایی شدن بند “الف” تبصره 26 بودجه سال 1397 به شورای اسلامی شهر تهران داده شده است تا آیین‌نامه‌ اجرایی توسط کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران تدوین و در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی در خصوص یک فوریت این طرح با 14 رای موافق و چهار مخالف فوریت این طرح را به تصویب رساندند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید