رویاتیموریان: تولیدات باکیفیت نمایشی به بودجه نیاز دارد

    کد خبر :444868

رویا تیموریان با اشاره به لزوم تغییر سیاستگذاری های تلویزیون بیان کرد که تولیدات باکیفیت به بودجه نیاز دارد.

رویا تیموریان درباره فعالیت این روزهای خود در حوزه آثار نمایشی بیان کرد: این روزها در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی بازی می کنم که در حال تصویربرداری است و من نقش مادری را دارم که فرزندش به سربازی می رود.

وی درباره همکاری خود با این کارگردان عنوان کرد: شیوه آقای هادی مقدم دوست بسیار متفاوت و برای من جالب است به این ترتیب که من کلیتی از کار را می دانم و بعد هر روز درباره جزییات آن صحبت می کنیم.

تیموریان ادامه داد: مقدم دوست حساسیت های زیادی دارد و از هیچ بخشی از کار نمی گذرد و فکر می کنم می توان خروجی بسیار باکیفیتی از این پروژه انتظار داشت.

بازیگر «سرباز» با اشاره به وضعیت این روزهای تلویزیون و کمبود بودجه عنوان کرد: فکر می کنم تلویزیون همانگونه که سال هاست همه می خواهند باید سیاست های خود را تغییر دهد. شاید ۱۰ سال بیشتر است که از مبارزه و رقابت تلویزیون با شبکه های ماهواره ای سخن گفته می شود و در این رقابت باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببریم.

وی در پایان عنوان کرد: ما باید سیاست گذاری های درستی داشته باشیم و این سیاست ها به بودجه های کلان نیاز دارد. من این سخن را در حالی می گویم که به بسیاری از همکارانم بی مهری می شود درحالیکه گروه های فیلم و سریال و عوامل آثار نمایشی به حمایت های اقتصادی و معنوی نیاز دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید