میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو

    کد خبر :44389

معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران با بیان اینکه طبق قانون کرایه‌های تاکسی ۱۰ درصد، اتوبوس ۱۵ درصد و مترو ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت، گفت: دستگاههای ذیربط با رانندگانی که بیش از حد مصوب کرایه دریافت کنند برخورد خواهند کرد.

غلامحسین آرام درباره نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی که از سوی هیئت حل اختلاف به فرمانداری اعلام شده است، اظهار کرد: نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی هفته گذشته برای اجرا ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بنابر ابلاغیه جدید هیئت حل اختلاف، نرخ کرایه‌های تاکسی 10 درصد، مترو 15 درصد و اتوبوس 15 درصد افزایش خواهند یافت.

معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران خاطرنشان کرد: ابلاغیه هیئت حل اختلاف در روزهای گذشته برای اجرا به شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ شده است و این مهم باید توسط دستگاههای ذیربط عملیاتی شود.

آرام با بیان اینکه نرخ در نظر گرفته شده برای کرایه‌های حمل و نقل عمومی باید توسط تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو اجرایی شود، تصریح کرد: دستگاههای ذیربط با رانندگانی وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی که نرخهایی بیشتر از حد مصوب دریافت کنند برخورد جدی خواهند کرد.

گفتنی است، شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سال 96 خواستار افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی متناسب با رشد قیمتها شد و مصوبه کارشناسی خود را هم به فرمانداری تهران ارسال کرد اما فرمانداری طی مراحلی با نظر شورای شهر مخالفت کرد و این مصوبه سرانجام برای تعیین تکلیف نهایی به هیئت حل اختلاف ارسال شد که در نهایت هیئت حلاختلاف نیز در روزهای گذشته میزان افزایش نرخ کرایه‌ها را برای اجرا به فرمانداری ابلاغ کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید