آندره آرشاوین مدیر طرح ستاره‌های زنیت سن‌پترزبورگ شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۹
    کد خبر :443568

آندره آرشاوین، مهاجم پیشین باشگاه آرسنال و تیم ملی فوتبال روسیه پس از کناره‌گیری از دنیای فوتبال در یک پست مدیریتی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد.

آندره آرشاوین که ماه گذشته میلادی به صورت رسمی با پیراهن تیم غیرت قزاقستان از دنیای فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرده بود در نخستین تیم دوران فوتبالش پست مدیریتی گرفت. این مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه به عنوان مدیر طرح بین‌المللی ستاره‌های فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. طرحی که در بسیاری از تیم‌های مطرح فوتبال جهان وجود دارد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال روسیه در سال‌های 2009 تا 2013 میلادی در تیم آرسنال انگلیس بازی کرد. بیشترین دوران فوتبال آندره آرشاوین در تیم زنیت سن‌پترزبورگ با 11 فصل گذشت.

آندره آرشاوین درباره مسئولیت جدیدش پس از کناره‌گیری از دنیای فوتبال حرفه‌ای گفت: عنوان پست جدید من کمی طولانی است اما به طور اختصاص آن را طرح ستاره‌ها می‌نامند. بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا این طرح را اجرایی کردند. باشگاه زنیت بسیاری از تیم‌های منطقه را در طول سال به سن‌پترزبورگ دعوت خواهد کرد و ما در اردوگاه‌های آموزشی علاوه بر برنامه‌های فوتبال طرح‌های فرهنگی نیز داریم. به همین‌خاطر با 2 آکادمی تئاتر سن‌پترزبورگ قراردادهایی منعقد کردیم. این نخستین فعالیت من پس از خداحافظی از فوتبال است و قرارداد 2 ساله‌ای با این باشگاه امضا کردم. اگر کارها به خوبی پیش‌ برود مدت بیشتری خواهم ماند، البته اگر مرا اخراج نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید