میرعمادیان: جام آلانز قتلگاه بود؛ از مسابقه‌ یک‌طرفه چیزی عاید کشتی ما نمی‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۹:۳۲
    کد خبر :442857

مربی تیم اعزامی کشتی ماندران به جام آلانز روسیه گفت: حالا که روس‌ها هزینه ۱۰ کشتی‌گیر را می‌دادند می‌توانستیم در کنار کشتی‌گیران مازندران چند ملی‌پوش‌مان را هم به آلانز ببریم تا تجربه کسب کنند.

مصطفی میرعمادیان در مورد سطح جام جایزه بزرگ آلانز روسیه که تیم منتخب کشتی مازندران به نمایندگی از ایران در آن حضور داشت، تاکید کرد: این جام قتلگاه بود. 14 قهرمان جهان و المپیک در آلانز شکست خوردند. سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و کشتی‌گیران روس با آمادگی بسیار خوبی در مسابقات حضور داشتند.

وی در خصوص مدال نقره جابر صادق‌زاده اظهار داشت: او در رقابت‌های کشوری کشتی‌های خوبی نگرفت و به همین دلیل یک مقدار تحت فشار بود، خیلی با صادق‌زاده صحبت کردیم و در جام آلانز مبارزه‌های خوبی داشت. او سعیداف دارنده مدال برنز المپیک را شکست داد و درحالیکه از یک کشتی‌گیر مدعی روس 4-3 عقب بود در ثانیه‌های آخر حریفش را به پل برد و به پیروزی رسید. عملکرد فنی او قابل‌قبول بود و با توجه به اینکه باتجربه‌تر از بقیه نفرات اعزامی بود، توانست بهتر نتیجه بگیرد.

این مربی مازندرانی ادامه داد: سه نفر از کشتی‌گیران تیم ما برای اولین بار به مسابقه بین‌المللی اعزام می‌شدند و این واقعا تورنمنت سنگینی بود. مرتضی رضایی هم در حین مبارزه با آسیب‌دیدگی شدیدی مواجه شد و احتمال پارگی رباطش وجود دارد که با MRI وضعیتش مشخص خواهد شد.

میرعمادیان با اشاره به اینکه حضور در چنین جام‌هایی برای کشتی ایران مفید خواهد بود، گفت: حضور در مسابقه‌ای که روس‌ها میزبانش هستند، قطعا برای ما خیلی خوب است و می‌شود تجربه زیادی کسب کرد. کشتی‌گیران جوان ما به جای اینکه در جهانی و میدان رسمی ببازند، اینجا تجربه کسب می‌کنند و اعتقادم این بود حالا که روس‌ها هزینه 10 کشتی‌گیر را می‌دادند می‌توانستیم در کنار کشتی‌گیران مازندران چند ملی‌پوش‌مان را هم به آلانز ببریم تا تجربه کسب کنند، دیدیم که جام باشگاه‌های جهان با چه کیفیتی در بابل برگزار شد، از مبارزه‌های 9-یک و 10-صفر چیزی عاید ما نمی‌شود، اگر در مسابقه‌ای چون آلانز بتوانیم سرمایه‌های‌مان را محک بزنیم، قطعا ضریب اشتباهات‌شان در میدان‌های رسمی پایین می‌آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید