پیت لائو: تلاش وان‌ پلاس در تولید گوشی هوشمند با ابعاد کوچک‌تر بی‌نتیجه نخواهد ماند

    کد خبر :440880

پیت لائو امیدوار است که وان‌پلاس بتواند در آینده‌ی نزدیک، گوشی هوشمند پرچمدار خود را با ابعاد کوچکتری به بازار عرضه کند.

همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند بازار، پرچمداران وان‌پلاس نیز با توسعه‌ی فناوری‌های نسل جدید، ابعاد بزرگ‌تری پیدا کرده‌اند. اما اگر فناوری تولید باتری برای گوشی‌های هوشمند توسعه پیدا کند، وان‌پلاس می‌تواند گوشی‌های پرچمدار خود را در ابعاد کوچکتری به بازار عرضه کند.

پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس در گفتگویی با نشریه‌ی PCMag و در رویداد Snapdragon Tech Summit کوالکام هفته گذشته اعلام کرد که هنوز تقاضای زیادی برای گوشی‌های هوشمند با ابعاد کوچک‌تر در بازار دیده می‌شود. پیت‌ لائو در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره کرد که وان‌پلاس قصد دارد در آینده‌ی نزدیک، گوشی هوشمند پرچمدار خود را با ابعاد کوچک‌تر به بازار عرضه کند. با این وجود، عرضه‌ی گوشی کامپکت، مستلزم پیشرفت‌هایی در بخش تولید باتری‌ خواهد بود.

در طول چند سال گذشته، ابعاد باتری‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند نسبت به قبل بسیار کوچک‌تر شده است. پیت لائو معتقد است که در شرایط فعلی، اگر وان‌پلاس بخواهد گوشی هوشمندی با تمام فناوری‌های وان‌پلاس به بازار عرضه کند و در عین حال این گوشی هوشمند ابعاد کوچک‌تری نیز داشته باشد، بی‌شک با مشکل طول عمر باتری مواجه خواهد شد. وی توضیح می‌دهد که یکی از دلایلی که وان‌پلاس گوشی هوشمند کامپکتی در ابعاد کوچکتر به بازار عرضه نمی‌کند، همین مساله است. اما با توسعه‌ی باتری‌های گرافن، بی‌شک در آینده‌ی نزدیک وان‌پلاس می‌تواند گوشی‌های هوشمند با ابعاد کوچکتر و طول عمر بیشتر باتری به بازار عرضه کند.

علاوه‌بر معرفی گوشی‌های هوشمند با ابعاد کوچکتر، یکی از اهداف وان‌پلاس معرفی اولین گوشی هوشمند 5G است که بتواند ویژگی‌های پیشرفته‌تری را از نظر دوربین در اختیار کاربر قرار دهد. البته پیت‌ لائو در صحبت‌های خود توضیحات بیشتری در مورد ویژگی‌های مربوط به دوربین ارائه نکرد و تنها به ارائه‌ی توضیحاتی در مورد ویژگی جدید پرده‌ی سبز اکتفا کرد. پرد‌ه‌ی سبز به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند پس‌زمینه‌ی تصاویر را تغییر بدهند. مدیرعامل وان‌پلاس اعلام کرد که قصد دارد به محض بازگشت به چین در اولین فرصت با مهندسین بخش فناوری در مورد این فناوری صحبت کند.

فناوری 5G می‌تواند مزیت‌های بسیاری را برای کاربران دربرداشته باشد. کاربران می‌توانند داده‌های بیشتری را در فضای ابری ذخیره‌سازی کنند. به‌همین دلیل، یکی دیگر از موضوعاتی که پیت لائو به آن توجه نشان داده، تمرکز روی امنیت ذخیره‌سازی داده‌ها است و قصد دارد دستگاه‌هایی را تولید کند که امنیتی در حد محصولات اپل و بلک‌بری داشته باشند. در حال حاضر، وان‌پلاس در جستجوی شرکتی است که بتواند در حوزه‌های امنیتی وارد همکاری با آن‌ها شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید