احتمال صدور رای نهایی پرونده “پالادیوم” در هفته های آتی

    کد خبر :439763

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از احتمال صدور رای نهایی برای ساختمان پالادیوم ظرف دو یا سه هفته آینده توسط دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

محمد سالاری در حاشیه افتتاح یکی از شعبه های فروشگاه شهروند درباره پرونده ساختمان پالادیوم، گفت: بر اساس پیگیری که در کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران انجام داده ایم تخلفات این ساختمان توسط شهرداری منطقه یک در قالب فرم‌های تخلف تدوین شده است و به کمیسیون ماده 100 ارسال شده است.

وی افزود: شعبه بدوی پس از بررسی کارشناسی به این تصمیم رسید که رای به جمع‌آوری تخلفات ساختمان جنوبی این پروژه داد؛ همچنین رای به جمع‌آوری تونل و پل هوایی که برخلاف مقررات شهرسازی و معماری بر اساس توافق با شهردار وقت منطقه ساخته شده بود داده شد.

وی ادامه داد: مالک پالادیوم باید ظرف مدت 20 روز اعتراض خود را نسبت به این رای اعلام می کرد که این اعتراض انجام شد و پرونده به شعبه تجدیدنظر ارسال شد و در حال حاضر همه منظر صدور رای نهایی هستند.

سالاری تاکید کرد: متاسفانه فرایند رسیدگی و صدور رای برای تخلفات ساختمانی به ویژه پروژه‌های بزرگ مقیاس طولانی است و در حالی که شهروندان انتظار دارند این پرونده های تخلف با سرعت پیگیری شود، ولی روند این پرونده ها طولانی‌تر از انتظار شهروندان می شود در مورد پالادیوم هم مردم و دیدبان های شهری انتظار دارند هرچه زودتر پرونده به سرانجام برسد از این حیث ماهم گله داریم که چرا روند رسیدگی به این پرونده طولانی شده است.

به گزارش ایسنا، سالاری تصریح کرد: البته برخی از این پرونده ها برای صدور رای نیاز به بررسی کارشناسی دارند و باید فرم های تخلف توسط شهرداری های مناطق تکمیل شود زیرا بعضا در این روندها اشکالات و ابهاماتی وجود دارد که کارشناسی آنها طولانی می شود و گاهی علت تاخیرها همین موضوعات است. امیدواریم ظرف دو یا سه هفته آینده رای این پرونده صادر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید