نظر بازیگر معروف سینما و تلویزیون درباره بازیگر شدن اینستاگرامی‌ها و پژمان جمشیدی

    کد خبر :439723

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور مشکلی با ورود هنرمندان به عرصه‌های دیگر ندارد و می‌گوید کسی که استعداد کاری را داشته باشد می‌تواند در آن عرصه موفق ماندگار شود.

این روزها هنرمندان زیادی حضور در عرصه‌های دیگر را تجربه می‌کنند، برنامه‌هایی با حضور بازیگران در مقام مجری روی آنتن است و چند وقت یکبار اخباری درباره ورود دیگر چهره‌ها نیز در عرصه‌های مختلف می‌شنویم.

حتی این روزها پای چهره‌های فضای مجازی که برخی به شاخ‌های اینستاگرامی شهرت دارند هم به عرصه سینما باز شده و قرار است آنها را در فیلم‌های سینمایی در قامت بازیگر ببینم. حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر هم که در اینستاگرام مخاطبانی دارد یکی از همان افرادی است که پایش به عالم سینما باز شده و در فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگرداین سهیل موفق و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری نقش خودش را بازی کرده است. سام درخشانی هم از بازیگران اصلی این فیلم است که در ژانر کودک و خانواده ساخته شده است و از این حضور به دلیل فیلمنامه خوب این اثر رضایت دارد.
رخشانی علاوه بر صحبت درباره فیلم سینمایی «پاستاریونی» و مسائل مختلف دیگر دنیای بازیگری و عرصه سینما در ویدئویی نظرش را درباره حضور دبازیگران در عرصه‌های مختلف و البته سرک کشیدن دیگران در حیطه بازیگری مطرح کرده است که در ادامه می‌بینید.

این بازیگر در پاسخ به سوالی درباره حضور هنرمندان در عرصه‌های دیگر که سابقه فعالیت در آن را نداشتند گفت: «هنر اساسا پایه‌اش استعداد یا توانایی است که باید در وجود یک نفر وجود داشته باشد. شما اگر من سام درخشانی را با بزرگترین آهنگسازهای دنیا هم آشنا کنید و این امکان را فراهم کنید که من خواننده شوم از من خواننده در نمی‌آید چون آن چیزی که پایه و اساس هنر خوانندگی است در من وجود ندارد.»

او ادامه داد: «ما در بازیگری هم بازیگرانی را داریم که هنوز بعد از ۱۵-۲۰ سال بازیگر بودن با اینکه در اوج هستند به واسطه حواشی و قیافه خوبی که دارند اسم‌شان مطرح است و اساسا به عنوان یک بازیگر شناخته نمی‌شوند چون استعداد بازیگری را ندارند.»

بازیگر فیلم سینمایی «خوب بد جلف» همچنین درباره حضور افراد دیگر در عرصه بازیگری هم همین قاعده صدق می‌کند و هر کسی که استعداد دارد می‌تواند وارد این عرصه شود و ماندگار شود. من خودم تجربه همکاری با پژمان جمشیدی را داشتم، او فوتبالیست بوده استعداد بازیگری داشته، به این عرصه آمده و حالا هم ماندگار شده. ولی خیلی‌های دیگر این استعداد را نداشتند و این اتفاق هم برایشان نیفتاده است.»

این بازیگر در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: «بازیگر می‌آید و مجری می‌شود، اگر می‌تواند از پسش بربیاید چه اشکالی دارد؟ الان بازیگری داریم که مجری شده و همه می‌گویند مجری‌گری‌اش حتی از بازیگری‌اش هم بهتر است و از اول هم اشتباه کرده که بازیگر شده است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید