تهیه لباس و لوازم‌التحریر برای کودکان کم‌برخوردار در پویش «لبخند مهربانی»

    کد خبر :439400

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به جمع‌آوری ۳۴۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی به پویش ملی «لبخند مهربانی» برای تهیه لوازم التحریر دانش‌آموزان کم برخوردار گفت: ۲ میلیون تومان نیز کمک‌های غیرنقدی به این پویش انجام شده است.

محمد علی کوزه گر در مراسم پویش ملی لبخند مهربانی با بیان اینکه در این طرح ۳۴۰ میلیون تومان به حساب ۹۰۱۹۰ سازمان بهزیستی برای این پویش واریز شده است، افزود: ۲ میلیون تومان نیز کمک‌های غیرنقدی به این پویش انجام شده است. همچنین ۶۵ میلیون تومان از طرف بانک ملی نیز به این پویش ارسال شده است.

به گفته وی، در این طرح به ۴ هزار دانش آموز بسته‌هایی به ارزش ۱۰۰ هزار تومان داده شده است.

کوزه گر با بیان اینکه در کل کشور و در تمامی استان‌ها کمک های نقدی و غیر نقدی بالای ۸ میلیارد تومان شده است افزود: موسسه نیک گامان جمشید اعتبار تهیه لباس گرم برای هزار دانش آموز را تهیه کرده است.

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم پویش «لبخند مهربانی» که به منظور تهیه لباس گرم برای کودکان مناطق کم‌برخوردار راه اندازی شده بود، افزود: خداوند را شکر می‌کنیم که توانستیم از اقدامات خوب و نوآورانه سازمان های مردم نهاد و همکاری معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی این طرح را اجرا کنیم. باید شرایطی را فراهم کنیم که اقدامات نیکوکارانه آسان‌تر انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه در جامعه‌ باید فرصت‌های برابر فراهم شود و پیوندی بین افراد کم برخوردار و افراد برخوردار با همکاری بهزیستی برقرار شود، تصریح کرد: استان‌های محروم و کم برخوردار در اولویت هستند و سازمان‌های مردم نهاد با همکاری بالا و اثر بخش می‌توانند این اقدام را موثرتر کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید