کاراته وان چین،میعاد یاری طلایی شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۳
    کد خبر :438278

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کاراته ایران با برتری در دیدار نهایی مسابقات کاراته وان چین به مدال طلا دست یافت.

روز سوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری A امروز(یکشنبه) در شانگ‌های چین پیگیری شد و نماینده کشورمان به رقابت با رقبای خود پرداختند.

در دیدار پایانی وزن 60- کیلوگرم، میعد یاری نماینده شایسته کشورمان به مصاف “آری صمدان” نفر شماره یک رنکینگ از ترکیه رفت و پس از تساوی صفر-صفر با رای داروان به برتری دست یافت تا به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کند.

یاری در این مسابقات ابتدا با نتیجه 5 بر 2 از سد “میلتون بوسیرون” از فرانسه گذشت و در ادامه با نتیجه 6 بر 2 مقابل “هو لی” از هنگ کنگ به برتری دست یافت.

نماینده کاراته کشورمان در سومین مبارزه نیز با نتیجه 3 بر صفر “ژنوس استفانوس” از یونان را مغلوب کرد. یاری در گام چهارم مقابل “بروس داگلاس” برزیلی دارنده مدال‌های طلا، نقره و 2 برنز جهان با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید. او در دور پنجم نیز موفق شد با نتیجه 5 بر 3 از سد “کریم آبوئیتا”نایب قهرمانی امیدهای جهان از مصر عبور کند. یاری در مرحله نیمه نهایی نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل “صدرالدین سایماتوف” دارنده عنوان قهرمانی امیدهای جهان از ازبکستان با رای داوران به برتری دست یافت و فینالیست شد.

در دیدار رده‌بندی کاتای تیمی نیز تیم کاتای بانوان آوای رزم متشکل از فاطمه موفقی، ملیکا کیوانی و یاسمن صافیبا نتیجه 5 بر صفر مغلوب تیم اسلواکی شد تا زا دست‌یابی به مدال برنز باز بماند.

همچنین در دیدار رده‌بندی وزن 84+ کیلوگرم، کوشا تیموری نماینده کشورمان به مصاف “لوکا کاستا” از بلژیک رفت و با شکست 2 بر صفر از رسیدن به مدال برنز بازماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید