تیم ملی بسکتبال به دنبال دیدار با نیوزیلند و کره جنوبی

  • ورزشی
  • جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۴۸
    کد خبر :436821

طبه گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال، این تیم پیش از دیدارهای پایانی انتخابی جام جهانی برگزار کننده دو دیدار تدارکاتی است؛ احتمالا نیوزیلند و کره جنوبی حریفان ایران در این دیدارها هستند.

دیدارهای پنجره ششم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین آخرین دیدارهای تیم ملی بسکتبال در مسیر کسب سهمیه این رقابت ها به حساب می آید، دیدارهای این پنجره هفته اول اسفندماه در تهران و مقابل تیم های ژاپن و استرالیا برگزار می‌شود. البته این دو دیدار در حالی پیش روی بازیکنان تیم ملی بسکتبال قرار دارد که آنها با غلبه بر فیلیپین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی تا حد زیادی سهمیه خود برای حضور در میادین چین را قطعی کرده اند. با این حال و برای صعود بدون اما و اگر، نتیجه گیری در پنجره ششم نیز مورد تاکید کادر فنی تیم ملی قرار دارد.

در همین راستا سرمربی تیم ملی بسکتبال برگزاری دو دیدار تدارکاتی پیش از آغاز پنجره ششم را در برنامه خود قرار داده است. نیوزیلند و کره جنوبی تیم های پیشنهادی شاهین طبع برای برگزاری این دو دیدار هستند.

مهران شاهین طبع در گفتگو با مهر، ضمن اعلام این خبر گفت: البته پیش از این هم متقاضی دیدار با این دو تیم بودیم اما به نتیجه نرسیدیم. این بار اما امیدواریم درخواست مطرح شده و پیگیری هایی که باید انجام شود نتیجه بخش باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: با لحاظ کردن شرایط اقتصادی موجود به نفع ما است که در تهران میزبان دیدارهای تدارکاتی باشیم. به همین دلیل بدنبال این هستیم تا این تیم ها را به ایران دعوت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید