تورنمنت روسیه برای آزادکاران مفید بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۹:۴۵
    کد خبر :433995

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد معتقد است تورنمنت بین المللی روسیه، میدان تدارکاتی مفیدی برای آزادکاران اعزامی بود.

محمدحسین محبی در گفتگو با مهر با بیان اینکه چنین میادین تدارکاتی بین المللی برای کشتی گیران ما لازم است و می تواند نتایج خوبی در آینده داشته باشد گفت: در مجموع از عملکرد تمامی بچه ها و کشتی های نفرات اعزامی به روسیه راضی هستم و مطمئنا این قبیل میادین می تواند در عملکرد کشتی گیران و حتی کادر فنی که به تازگی سکان هدایت تیم ملی را در دست گرفته است، تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص کشتی‌های برادزاده اش در تورنمنت بین المللی روسیه نیز گفت: یداله توانست نتایج خوبی در این تورنمنت کسب کند. او کشتی های خوبی گرفت و اتفاقا حریف روس او نیز یکی از کشتی گیران توانمند سنگین وزن بود که یداله توانست از سد او بگذرد. نفرات دیگر هم تقریبا نمایش قابل قبولی در این میدان بین المللی داشتند و حضورشان در این تورنمنت لازم بود.

محبی ادامه داد: یداله باید کمی جدی تر به آینده خود فکر کند و با توجه به زمانی که در اختیار دارد تا می تواند برای پیشرفت در سنگین وزن تمرین و تلاش کند. البته ما نیز همواره با او صحبت می کنیم که در کارش جدیتر باشد و به اهداف بزرگتر بیاندیشد. بی تردید او اگر به خوبی تمرین کند و تمام فکر و ذهن خود را به اهدافش معطوف سازد می تواند در سنگین وزن بزرگی کند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به سرمربی جدید تیم ملی نیز ادامه داد: غلامرضا محمدی از مربیان باتجربه و توانمند کشتی آزاد کشورمان است که سوابق خوبی در هدایت تیم ملی دارد و می تواند در این مسئولیت مثمرثمر باشد. این تغییر در تیم ملی لازم بود و من فکر می کنم کشتی گیران هم بتوانند به خوبی با او و همکارانش در کادر فنی تعامل و ارتباط خوب برقرار کنند.

وی در خاتمه به انتخابات مجمع فدراسیون کشتی هم اشاره کرد و گفت: اعضای مجمع همچنان در انتظار اعلام زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش هستند که امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد و رئیس جدید فدراسیون کشتی مشخص شود و کارش را بطور جدی آغاز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید