به جای بسیج کردن صداوسیما علیه فوتبال حق پخش را پیگیری کنید

  • ورزشی
  • شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸
    کد خبر :425717

پیشکسوت داوری فوتبال از مواضع یک نماینده مجلس انتقاد کرد و گفت: ایشان به جای بسیج کردن صداوسیما علیه فوتبال، حق پخش را پیگیری کند.

سیدرضا غیاثی ضمن بیان انتقاد از اظهارات یکی از نمایندگان مجلس گفت: متاسفانه این روزها یک نماینده مجلس که عضو شورای نظارت بر رسانه ملی هم هست، صدا و سیما را علیه فوتبال بسیج کرده است.

غیاثی ادامه داد: بهتر بود او که برای فوتبال همواره نسخه می پیچد، حق خانواده این رشته ورزشی از صدا و سیما را می گرفت و یک گام در جهت حل موضوع حق پخش برمی‌داشت.

وی ادامه داد: واقعا برای مردم و جامعه فوتبال این سوال مطرح است که ایشان با توجه به اشراف خود بر همه موضوعات جامعه و به ویژه فوتبال، در جهت پرداخت حق پخش به فوتبال چه اقدامی انجام داده است. کاش در این زمینه ایشان شفاف سازی می کردند.

غیاثی تصریح کرد: جدا از این، ایشان نماینده بخشی از مردم دوست داشتنی و گرامی خراسان رضوی عزیز هستند و متاسفانه در روزهای تنگدستی و مشکل سیاه جامگان مشهد حتی یک بار به خود زحمت ندادند در جهت رفع مشکلات این باشگاه گامی بردارند و مشخص نبود کجا بودند.

این کارشناس داوری خاطرنشان کرد: دوست عزیز! باشگاه پدیده هم این روزها به رغم نتایج درخشانی که کسب کرده مشکلات عدیده مالی دارد و اگر فرصت کردید سری به این باشگاه بزنید تا درد مدیران زحمتکش، کادر فنی لایق و بازیکنان متعصبش را بشنوید. البته بدون دوربین و اگر فرصت دارید!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید