رقابت در انتخابات بدون داشتن برنامه معنا ندارد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۹:۱۶

حسین کمالی با بیان این که رقابت درانتخابات بدون داشتن و ارائه برنامه بی معنا است، گفت: رقابت بین کاندیداها در واقع باید رقابت بین برنامه های آنها باشد تا در نهایت مردم نیز بتوانند براساس آن رأی بدهند.

 دبیرکل حزب اسلامی کار ، با تاکید بر ارائه برنامه توسط کاندیداها  برای بالا بردن گستره قدرت انتخاب مردم، گفت: اینکه ما افرادی را نشناسیم و ندانیم که قرار است چه بکنند و صرفاً براساس قیافه یا شکل و شمایل به کسی رأی بدهیم کار بسیار عامیانه و ساده انگارانه‌ای است.

وی در مورد ارائه شعارها و وعده غیرعملی نیز تصریح کرد: هر کاندیدایی که وعده‌ای را می‌دهد ابتدا باید توجه داشته باشد که آن وعده درجامعه قابل اجرا هست یا نه؟ البته برخی ممکن است فکر کنند می توانند به وعده هایی که می دهند عمل کنند اما بعداً نتوانند آن را انجام دهند . این بسیار متفاوت است با اینکه بدانند وعده‌ای که می دهند شدنی نیست؛ این کار نادرستی است.

وزیر اسبق وزارت کار و امور اجتماعی در دولت ششم تا هشتم با اظهار تأسف از سرایت بی اخلاقی‌ها در فضای سیاسی و اینکه عده‌ای برای رسیدن به اهداف خود شخصیت‌های دیگر را تخریب می‌کنند، گفت: افراد کوتاه قد برای اینکه دیده بشوند بهتر است راهکاری را برای خود بیابند و از طریق روش‌هایی که خود و افکارشان را معرفی می‌کنند اقدام کنند، نه اینکه سعی کنند آنهایی که بلندتر هستند را تخریب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید