برخی دنبال جمع‌آوری غنیمت در کشتی هستند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۹:۳۴
    کد خبر :415128

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است با توجه به وضعیت کنونی، احتمال ورود امیررضا خادم و علیرضا دبیر به انتخابات فدراسیون ضعیف است.

ابراهیم جوادی در گفتگو با مهر با بیان اینکه کشتی به رئیس و مدیری از جنس خودش نیاز دارد، اظهار داشت: سالها در کشتی شاهد رفت و آمد و حضور روسای متعددی بودیم ولی در مجموع باید گفت کشتی به مدیری از جنس خودش نیاز دارد. البته با توجه به شرایطی که برای رسول خادم در فدراسیون کشتی بوجود آمد باید قبول کرد وزارت ورزش به دنبال گزینه مورد نظر خودش است و مطمئنا با کسی مثل رسول خادم نمی تواند همکاری کند.

وی در خصوص گزینه های مطرح شده برای ریاست فدراسیون نیز تصریح کرد: اسامی مختلفی را در روزهای اخیر شنیده ایم اما از امیررضا خادم و علیرضا دبیر به عنوان گزینه های اصلی نام برده می شود. من با توجه به وضعیت کنونی کشتی بعید می دانم خادم و دبیر وارد عرصه ریاست فدراسیون کشتی شوند، چراکه به خوبی به زیر و بم این کار و مسئولیت سنگینی که در پی خواهد داشت، آشنایی دارند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان گفت: مطمئن باشید وزارت ورزش با جدیت بدنبال انتخاب گزینه خودی است و در نهایت فردی را روانه انتخابات مجمع فدراسیون کشتی می‌کند که کاملا با اهداف و سیاست های وزارت ورزش هماهنگ و همسو باشد.

جوادی در پایان با اظهار تاسف برای برخی چهره هایی که به محض رفتن رسول خادم وارد عرصه انتقاد شدند تا شاید در این آشفته بازار به چیزی برسند، افزود: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ و مستمر برخی از چهره هایی هستیم که انگار برای جمع آوری غنیمت آمده اند و به هر چیزی چنگ می اندازند تا سالها دوری و انزاوی خود را جبران کنند. این افراد فرصت را مغتنم شمرده اند و برای تسویه حساب شخصی با رسول خادم از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید