اجرای «فرمان فرمانده کل قوا» تا بُرد 2 هزار کیلومتر با «موشک‌های انبوه»

    کد خبر :40815

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: متجاوز نبوده و نیستیم ولی اگر احمق‌هایی پیدا شوند که بخواهند به سرزمین ما تجاوز کنند، دهان‌شان را خرد می‌کنیم و آن زمان دیگر برای ما تفاوتی نخواهد داشت که آن متجاوز از قدرت‌های بزرگ است یا آل‌سعود و آل‌یهود.

سردار مرتضی قربانی اظهار کرد: موشک‌هایی که نیروی هوافضای سپاه به سمت مقر فرماندهی تروریست‌ها در دیرالزور شلیک کرد، تنها گوشه‌ای ناچیز از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بود چرا که انبوه موشک‌های جمهوری اسلامی ایران از برد صد تا ۲ هزار کیلومتر آماده فرمان فرمانده معظم کل قوا برای شلیک هستند.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران قدرتی مبتنی بر اصل بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: ما متجاوز نبوده و نیستیم ولیکن اگر احمق‌هایی پیدا شوند که بخواهند به سرزمین ما تجاوز کنند، دهان‌شان را خرد می‌کنیم و آن زمان دیگر برای ما تفاوتی نخواهد داشت که آن متجاوز از قدرت های بزرگ بوده یا آل‌سعود و آل‌یهود.

سردار قربانی با بیان اینکه سپاه پشتوانه عظیم ۸۰ میلیونی جمعیت ایران را پست سر خود می‌بیند و به این پشتوانه دلگرم است، تاکید کرد: به فضل الهی مجموعه سپاه، امروز به مجموعه‌ای منسجم، قدرتمند، شجاع و خوداتکا تبدیل شده که به فرمان رهبرش برای دفاع از مردم، انقلاب و ارزش‌ها، در هر زمان و مکانی آماده نبرد است.

مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما پاسداران انقلاب اسلامی با زمزمه آیه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» لباس سبز سپاه را بر تن کردیم و از همان روز اول این لباس را به عنوان کفن خود قرار دادیم.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: پاسداران سپاه با هدف خدمت به اسلام و اهل بیت (ع) و نوکری ملت شریف ایران، از همان اولین روزهای پیروزی انقلاب، دفاع و محافظت از ارکان کشور را آغاز کرده و تا سال ۱۳۶۳ موفق شدند نزدیک به ۶۰ گروه ضدانقلاب از منافقین و کومله و دموکرات گرفته تا خلق عرب را از صحنه محو کنند.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند امروز ادعا کند که یک پاسدار یا فرمانده سپاه در خارج از کشور دوره آموزش نظامی خود را طی کرده است، عنوان کرد: ما در سپاه از همان روز اول دستمان را به کمر خودمان گرفتیم و پیرو کلام و بیان، ولی امر مسلمین جهان و با توکل بر ذات اقدس الهی، به هیچ قدرتی جز قدرت خودمان توجه نکردیم.

سردار قربانی در پایان خاطرنشان کرد: به سبب همین پشتوانه، هر متجاوزی که بخواهد کوچکترین تعدی یا تجاوزی علیه کشور ما داشته باشد، پاسخ دندان‌شکن و قدرتمند نیروهای مسلح ایران را در دَم دریافت می‌کند؛ کمانکه دیدیم آن مزدورانی که در روز ۱۷ خرداد در مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) ایجاد ناامنی کردند، با رشادت پاسداران انقلاب اسلامی نتوانستند به اهداف اصلی خود برسند و در نطفه خفه شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید