بررسی معیارهای استاندارد جدید پایتخت در جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران

    کد خبر :406397

دبیر مجمع نمایندگان تهران از جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان برای بررسی پیرامون شرایط استاندارد جدید تهران خبر داد و گفت که با توجه به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مقیمی هم باید بعد از ۲۴ آبان تغییر کند.

محسن علیجانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران امروز در جلسه‌ای به بحث و بررسی پیرامون معیارها برای تعیین استاندار جدید و بررسی گزینه‌های احتمالی پرداخت،‌ چرا که آقای مقیمی استاندار فعلی تهران هم باید بعد از ۲۴ آبان یعنی پایان مهلت دو ماهه قانون منع بکارگیری بازنشستگان به مشمولان این قانون برای ترک کار تغییر کند.

وی با بیان اینکه ما در حال بررسی گزینه‌های احتمالی استاندار تهران هستیم، گفت: در این جلسه معیارها را مورد بررسی قرار دادیم و هفته آینده وارد مصادیق می‌شویم.

نماینده تهران با اشاره به شرایط و موقعیت استان تهران گفت: استان تهران مرکز سیاسی و اداری کشور با ۱۶ شهرستان و ۱۶ میلیون نفر جمعیت است، لذا استاندار باید فردی باشد که از لحاظ مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توانمندی‌های لازم را داشته باشد.

علیجانی افزود: استاندار باید فردی باشد که همه نیروهای سیاسی با سلایق مختلف او را بپذیرند و در واقع در حد و تراز آقای مقیمی باشد که مورد پذیرش همه بودند. به عبارت دیگر استاندار باید به گونه‌ای با اقتدار و ارتباط مناسب با وزارتخانه‌ها کار کند تا بتواند مشکلات تهران را رفع کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید