دست به ریسک بزرگی در جهانی زدیم

  • ورزشی
  • جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲
    کد خبر :401867

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است کادر فنی در رقابت‌های جهانی مجارستان دست به ریسک بزرگی زد که این ریسک شهامت زیادی می‌خواست.

به گزارش مهر، علی اکبر دودانگه پس از ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای جهانی مجارستان اظهار داشت: با توجه به نفراتی که در ترکیب تیم ملی بودند باید به این نکته تاکید کرد که کادر فنی دست به ریسک بزرگی زد. طبیعتا این ریسک، شهامت زیادی هم می خواست. ما در ترکیب تیم اعزامی چند آزادکار جوان و کم تجربه را داشتیم که به واقع برای اهداف بعدی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید به آنها بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم ما از برخی چهره های جوان و کم تجربه و تعدادی از آزادکارانی تشکیل شده بود که برخی از آنها آخرین سالهای کشتی خود را پشت سر می گذارند. البته نباید منکر نقاط ضعف تیم ملی هم شد و باید کاستی ها شناسایی و برای آینده برطرف شود اما نگاه ما به المپیک ۲۰۲۰ است و باید تا آن زمان سرمایه گذاری و توجه بیشتری به کشتی شود.

دودانگه در خصوص عدم نتیجه گیری مطلوب برخی از چهره های پرامید و باتجربه گفت: انتظار ما از برخی بچه ها بیشتر از اینها بود اما باید این واقعیت را قبول کرد که داشته های ما همین افراد بودند. ما باید برای آینده علاوه بر برطرف کردن نقاط ضعف، انگیزه این بچه ها را هم افزایش دهیم تا بتوانیم در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: ما با هدف نتیجه گرایی وارد این میدان نشدیم. همانطور که گفتم هدف اصلی ما المپیک است و باید تا آن زمان به خوبی خودمان را تجهیز و آماده کنیم. ضمن اینکه ما در رقابتهای جهانی سال گذشته نهم شدیم و امسال در جایگاه ششم قرار گرفتیم اما اگر گرفتار بدشانسی و اتفاقات عجیب نشده بودیم می توانستیم به رده ای بالاتر برویم و روی سکو بایستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید