نخستین هدفون بیسیم Grado با عمر باتری 10 ساعته معرفی شد

    کد خبر :397272

نخستین هدفون بیسیم Grado معرفی شد. نسخه بلوتوثی هدفون Grado GW100 با حذف نویز، عمر باتری مناسب و قیمت زیر 300 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

گرادو شرکتیست که آن را معمولا برای هدفون های باکیفیت تولید شده‌اش می‌شناسیم. نظیر بسیاری از کاربران اهل موسیقی، گرادو نیز با اعتقاد بر این که اتصال بیسیم نمی‌تواند کیفیتی همانند یک اتصال سیمی را ارائه کند، هیچگاه یک هدفون بیسیم را به بازار ارائه نکرده بود. با این حال به نظر می‌رسد آن‌ها در استراتژی خود تغییراتی ایجاد کرده‌اند، چرا که نخستین هدفون بیسیم Grado سرانجام معرفی شد.

هدفون بیسیم Grado با شکل و ظاهری مشابه با هدفون سیمی Grado GW100 طراحی شده است. این شباهت بدان خاطر است که مدل GW100 جدیدترین دستاورد گرادو در طراحی هدفون ها بوده و تنها تفاوت آن با مدل جدید معرفی شده، تنها استفاده از بلوتوث به عنوان یک اتصال بدون نیاز به سیم است.

البته این دو هدفون کاملا یکسان نیستند، گرادو ادعا می‌کند از نظر داخلی نیز این هدفون بیسیم را بازطراحی کرده است. آن‌ها ادعا می‌کنند که نشت نویز در حال حاضر به میزان 60 درصد کاهش پیدا کرده است (بدین ترتیب این یک هدفون باز است). این بدان معناست که اگر از هدفون بیسیم Grado در یک دفتر کار استفاده کنید، آن برای اطرافیان شما آزاردهنده نخواهد بود.
قیمت هدفون بیسیم Grado

هدفون بلوتوثی گرادو از بلوتوث 4.2 با aptX پشتیبانی می‌کند و ارائه کننده محدوده استفاده 10 متری است. کمپانی گرادو همچنین ادعا می‌کند که این هدفون با هر بار شارژ، حدود 10 ساعت قابل استفاده خواهد بود، اما توجه داشته باشید که حجم صدا تاثیر مستقیمی بر روی عمر باتری خواهد گذاشت. اگر شما از طرفداران کمپانی گرادو هستید و حالا خوشحالید که سرانجام آن‌ها از یک هدفون بی سیم رونمایی کردند، همین حالا می‌توانید وارد سایت این کمپانی شده و هدفون بیسیم Grado را با قیمت 250 دلار خریداری کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید