«مفیستو» آماده اجرا می‌شود

    کد خبر :39674

رییس مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد که پروژه «مفیستو» به کارگردانی مسعود دلخواه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های تئاتر دانشگاهی ایران از اوایل تیرماه در سالن اصلی این مجموعه به صحنه می رود.
امیرحسین حریری رییس مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه های اجرایی پیش روی این مرکز به خبرنگار مهر گفت: مرکز تئاتر مولوی در حال حاضر و با پایان لیالی قدر، میزبان نمایش «همشهری» به نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی است که به عنوان یکی از آثار خوب تئاتر دانشگاهی از ساعت ۱۸ در سالن کوچک مولوی به صحنه می رود.

وی با اشاره به اینکه چندی است تمرین های نمایش «مفیستو» به کارگردانی مسعود دلخواه در سالن اصلی مجموعه مولوی در حال انجام است، یادآور شد: این پروژه یکی از پروژه های آموزشی مرکز تئاتر مولوی در جهت شناسایی و معرفی دانشجویان مستعد تئاتری به تئاتر حرفه ای است که با حضور اساتید دانشگاهی انجام می شود. اولین گام این پروژه آموزشی توسط آقای مسعود دلخواه برداشته شد که تجربه بسیار خوبی است.

رییس مرکز تئاتر مولوی اظهار کرد: نمایش «مفیستو» با مشارکت تقریبی ۱۰۰ دانشجو، به عنوان یکی از بزرگترین و کم نظیرترین پروژه های تئاتر دانشگاهی ایران بعد از برگزاری کارگاه های آموزشی و ماه ها تمرین، خود را برای اجرا از اوایل تیرماه در سالن اصلی مولوی آماده می کند.

حریری اظهار امیدواری کرد که این پروژه های آموزشی و اجرایی با حضور استادان تئاتر دانشگاهی تداوم داشته باشد.

وی درباره دیگر فعالیت های مرکز تئاتر مولوی نیز گفت: سلسله نشست های نقد نمایش های به صحنه رفته و همچنین نمایش های پیش روی این مجموعه تئاتری به صورت مستمر برگزار خواهد شد. همچنین در حال ارزیابی آثار رسیده برای جدول اجراهای نیمه دوم سال جاری هستیم که با توجه به تعداد زیاد آثار متقاضی، بررسی ها در دست انجام است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید