انگیزه آماده‌سازی السد با حضور ژاوی هرناندز/ بازتاب هشدار پرسپولیس در رسانه قطری

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۷:۵۳
    کد خبر :394108

یک روزنامه قطری بازگشت ژاوی هرناندز به تمرین‌های گروهی السد را در روند آماده‌سازی این تیم برای رویارویی آسیایی با پرسپولیس موثر می‌داند.

شرکت ژاوی هرناندز، بازیکن اسپانیایی در تمرین‌های گروهی السد پس از پایان مصدومیتی که غیبت او را در بازی لیگ ستارگان برابر السیلیا به دنبال داشت باعث انگیزه و حمایت خوبی برای این تیم در دوره آماده‌سازی بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس است.

روزنامه الوطن قطر نیز در آستانه بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و السد دوحه در ورزشگاه آزادی تهران با انتشار خبری تحت عنوان «هشدار پرسپولیس به هواداران» نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت ناظران ویژه‌ای را برای بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به تهران اعزام کند. بدین‌خاطر باشگاه پرسپولیس رسما به هوادارانش بابت هرگونه درگیری‌های احتمالی و بر هم‌زدن نظم بازی هشدار داده است.

به گزارش تسنیم ،در بیانیه باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران آمده است: با وجود حضور ماموران انتظامی، کادر داوری و دیگر اعضای باشگاه، ناظران ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به تهران می‌آیند تا شرایط سکوها و هواداران را تحت کنترل قرار دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید