چند دستگی نباید به کشتی ضربه بزند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
    کد خبر :381476

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی معتقد است نباید اجازه داد ایجاد چند دستگی به روند رو به پیشرفت تیم ملی ضربه وارد کند.

رحیم علی آبادی، با اظهار تاسف از حواشی دیدار انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: انتظار ما از ملی پوشان و اردونشینان قدیمی و باسابقه بیشتر از جوانان است و به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم اتفاقات خارج از میدان وارد پیکارها شود.

وی تصریح کرد: باید همیشه به یاد داشت که هدف اصلی تمامی عوامل تیم های ملی، موفقیت و کسب افتخار برای ایران است و در همین راستا باید به یکدیگر کمک کنیم. نه اینکه اگر از تیم ملی دور ماندیم به هر شکل، خواسته یا ناخواسته به آن ضربه بزنیم.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در خصوص احتمال ایجاد چند دستگی و تبعات این اتفاق نیز گفت: به هیچ عنوان نباید به این موضوع بی توجهی کرد. چند دستگی همواره در تیم های ملی بوده اما باید کنترل شود و نباید اجازه داد همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. تیم ملی یک هدف دارد و آن هم اعتلای نام ایران و کسب افتخار است و همه باید بدانند اعضای یک خانواده هستند.

علی آبادی در پایان در رابطه با احتمال کاهش نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی نیز افزود: فدراسیون در بدترین شرایط مالی از نظر تهیه ارز و هزینه های اعزام است. همین موضوع باعث شده در اعزام تیمی کامل به رقابت های جهانی با ابهام روبرو باشیم.

به گزارش مهر، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی مجارستان به شرح زیراست:

۵۵ کیلوگرم: مسلم نادری خادم

۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی

۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۷۲ کیلوگرم: محمدعلی گرایی

۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام

۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری

۹۷ کیلوگرم: مهدی علیاری

۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

رقابتهای جهانی کشتی آزاد و فرنگی در روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید