اکبرپور:به برد استقلال در دربی خوشبین هستم/دوست دارم تبریزی و گرو گل بزنند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵
    کد خبر :376948

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی به شخصه به برد استقلال خوش‌بین هستم

علیرضا اکبرپور در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از دربی پیش‌رو چیست، گفت: این بازی با همه بازی‌ها متفاوت است و نتیجه آن هم ربطی به نتایج هفته‌های قبل ندارد.

وی افزود: اگر این چند بازیکن مصدوم استقلال به بازی برسند قطعاً شرایط فرق می‌کند. پرسپولیس بدون مصدوم و محرم به مصاف استقلال می‌آید و آنها تیمی هستند که در این چند وقت کنار هم خوب کار کرده‌اند و شناخت خوبی از یکدیگر در زمین دارند.هر تیمی در این بازی از تک‌موقعیت‌ها استفاده کند برنده خواهد بود.

مهاجم سابق استقلال در ادامه افزود: بازیکنان حاضر در زمین باید بدانند در این بازی کم فرصت نصیب‌شان می‌شود و باید از حداقل فرصت‌ها حداکثر استفاده را ببرند من امیدوار هستم استقلال برنده بازی باشد تا هم در جدول خودش را جم‌وجور کند و هم ناکامی‌های هفته‌های قبل را به پایان برساند.

به گزارش فارس ،وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکنان را در زمین تأثیرگذارتر می‌داند، گفت: مطمئن باشید در این مسابقه هر تیمی خط هافبکش برتر از تیم دیگر باشد، می‌تواند تا حدود زیادی برنده‌شدنش را تضمین کند. پرسپولیس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و علیپور و منشا خطرناک هستند. از آن سو هم استقلال مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری و الحاجی گرو را در اختیار دارد که آنها هم مهاجمان خطرناکی هستند. همانطور که گفتم هر تیمی وسط زمین را بگیرد برنده بازی خواهد شد.

اکبرپور در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از این بازی چیست،‌گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی به شخصه به برد استقلال خوش‌بین هستم و امیدوارم این تیم برنده باشد خودم دوست دارم تبریزی و گروه گل بزنند تا فشار از روی آنها خارج شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید