مدل جدید هواوی نوا 3 آی با حافظه 128 و رم 6 گیگابایتی معرفی شد

    کد خبر :375893

مدل جدید هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i) مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایت و یک رم 6 گیگابایت معرفی شد. همچنین عرضه نسخه قرمز Acaia Red نوا ۳ آی نیز از امروز آغاز شده است.

هواوی نوا 3 آی نخستین گوشی مجهز به تراشه کایرین 710 هواوی بود که حدود دو ماه پیش معرفی شد. این گوشی با حافظه 64/رم 6 گیگابایتی و حافظه 128/رم 4 گیگابایتی در کشور چین به فروش می‌رسد. غول چینی حالا مدل جدید هواوی نوا 3 آی را آماده‌ی عرضه به بازار کرده است که متفاوت از دو مدل موجود در بازار است. همچنین نسخه قرمز Acaia Red نوا 3i نیز از امروز رسما وارد بازار شد.
قیمت مدل جدید هواوی نوا 3 آی

زمانی که هواوی نوا 3i را معرفی کرد، آن تنها در سه رنگ مشکی، سفید و آبی/بنفش قابل تولید بود. اما حالا این شرکت تصمیم گرفته تا از یک مدل قرمز رنگ نوا 3 آی نیز پرده برداری کرده و آن را روانه‌ی بازار کند. نسخه اصلی نوا 3 آی از حافظه 128 به علاوه رم 4 گیگابایتی برخوردار است که با قیمت 322 دلار به فروش می‌رسد. مدل بالارده‌تر آن از رم 6 گیگابایتی برخوردار است، اما حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی بوده، به همین خاطر هم قیمت آن 291 دلار است. حال مدل جدید هواوی نوا 3 آی که به حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی تجهیز شده، از قیمت بیشتر 351 دلاری برخوردار است.

هواوی نوا 3 آی از یک نمایشگر 6.3 اینچی با نسبت ابعاد 19.5:9 و وضوح فول اچ دی پلاس برخوردار است که در بالای این نمایشگر نیز می‌توان یک تکه بریده شده موسوم به ناچ را یافت. تراشه کایرین 10 وظیفه‌ی تامین قدرت این گوشی را در اختیار دارد. اما آنچه که در مورد آن جذاب است، حضور یک ماژول دوربین دوگانه در جلو و یک ماژول دوربین دوگانه دیگر بر روی قاب پشتی گوشی است. در قسمت ناچ نوا 3 آی دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای 24+2 مگاپیکسلی قرار دارد که می‌توانند از سیستم تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی، حالت زیبایی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و HDR Pro مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی کنند.

اما بر روی قاب پشتی ما شاهد حضور دو سنسور 16+2 مگاپیکسلی هستیم که از افکت تار شونده مبتنی بر هوش مصنوعی برای عکس‌های سلفی و سیستم تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار است. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.2 بوده و از یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید