اعلام برنامه تالار‌های نمایشی مجموعه تئاتر شهر

    کد خبر :375289

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، برنامه تالار‌های نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک نمایش جدید از هفته آینده در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

با پایان گرفتن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهراعلام شد.

برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک نمایش جدید روز یکشنبه هشتم مهر ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

«سیم و سُرمه» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی و کارگردانی روزبه حسینی است که از روز یکشنبه هشتم مهر ماه طی دو نوبت ساعت های ۱۸ و ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه با بازی سیما شُکری و میثم غنی‌زاده در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

در تالار قشقایی نمایش «عنداز مطالبه» به نویسندگی مرتضی شاه کرم ، کارگردانی سامان خلیلیان و بازی پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام‌خلیل نژاد، محمد زوار بیریا، مرتضی شاه کرم، الهه شه پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده، سید علی موسویان ساعت ۱۹ به مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است.

نمایش «مرگ و پنگوئن» به نویسندگی محمد چرم شیر و کارگردانی پیام دهکردی نیز هر روز ساعت ۲۰:۳۰ با مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه می رود. در این نمایش مهران امام‌بخش، عباس جمالی، محمدحسین زیگساری، محمد شهبازطهرانی، فرید قبادی، عارفه لک، امین موحدی‌پور، باران وقارکاشانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در پلاتو اجرا نیز نمایش «نقل عاشقی» به نویسندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان و بازی کامران مبشری، زهره کدخدازاده، ساجد قدوسیان ساعت ۱۸ به مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان روی صحنه می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید