دعوت از بانوی نخبه شیمی ایرانی برای شرکت در نشست برندگان نوبل

    کد خبر :37369

بانوی نخبه ایرانی برای شرکت در نشست برندگان نوبل با دانشمندان جوان به آلمان دعوت شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی ، نام مائده رمضانی دانش‌آموخته دکتری نانوشیمی پژوهشگاه مواد و انرژی ایران در فهرستی متشکل از 400 دانشمند جوان برتر سال 2017 قرار گرفته است. از این گروه برای شرکت در نشست سالانه «لیندا» (نشست برندگان نوبل با دانشمندان جوان) در آلمان دعوت شده است.

برپایه این گزارش، مائده رمضانی، دانش‌آموخته دکترای نانوشیمی پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته پژوهشگاه مواد و انرژی قرار است در شصت و هفتمین نشست سالانه برندگان نوبل با دانشمندان جوان (Lindau Nobel Laureate Meeting) که از 25 تا 30 ژوئن 2017 برابر با چهارم تا نهم تیر ماه 1396 در شهر لیندای آلمان برگزار می‌شود، شرکت کند.

در این نشست برندگان نوبل نتایج پژوهش‌های خود را بازگو و معرفی می‌کنند و جلسه‌های بحث و بررسی نیز برای محققان جوان در گرایش‌های مختلف تشکیل خواهد شد.

 

این نشست که سال 1951 میلادی به همت دو فیزیکدان به منظور تبادل اطلاعات علمی پایه‌گذاری شد، هر ساله به یک رشته مرتبط با جایزه نوبل اختصاص دارد و این دوره آن به رشته شیمی اختصاص یافته است؛ تاکنون 30 نفر از برندگان جایزه نوبل حضور خود را در این کنفرانس اعلام کرده‌‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید