تداوم دروغگویی در اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد ۹۷

    کد خبر :371938

به رغم آنکه روز گذشته خبری به نقل از ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش منتشر شد که حکایت از اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد در روز جاری داشت، تا لحظه تنظیم این خبر این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش تابناک، اعلام نشدن نتایج کنکور اخیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و به تاخیر افتادن های متمادی آن، به رغم شائبه های فراوانی که آفریده، ظاهرا قرار نیست پایان بیابد، حتی اگر رئیس سازمان سنجش آموزش کشور وعده انتشار آن در روز خاصی را داده باشد.

مساله‌ای که معلوم نیست علت آن چیست و هیچ مسئولی برای شفاف سازی در این خصوص اقدامی صورت نمی‌دهد. این در حالی است که داوطلبان شاهد جنگی پنهان میان مسئولان دانشگاه آزاد و سازمان سنجش در این خصوص هستند که در آن هر یک قصد دارند اعلام نشدن نتایج را گردن دیگری بیاندازند.

جنگی که یکی از فرازهای مهم آن اظهار نظر یکی از مسئولان دانشگاه آزاد مبنی بر اعلام شدن نتایج به سازمان سنجش و تایید نشدن در این سازمان بود و فراز مهم بعدی، تکذیب این ادعا در اطلاعیه روز گذشته سازمان سنجش آموزش کشور. نبردی که البته کماکان ادامه دارد.

این را اظهار نظر امروز امیررضا شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نشان می‌دهد که در گفت‌وگو با مهر گفت: «سازمان سنجش اعلام کرده است که امروز نتایج اعلام می‌شود.» اظهار نظری کوتاه که در آن تاکید شده اعلام نتایج بر عهده سازمان سنجش است و تلویحا، اگر تاخیری در آن به وجود آید، متوجه آن سازمان خواهد بود نه دانشگاه آزاد اسلامی.

اکنون کافی است بدانیم پس از اظهار نظر روز گذشته ابراهیم خدایی مبنی بر اعلام نتایج در روز جاری (دوشنبه، 26 شهریور)، ساعاتی بعد علیرضا رهایی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اعلام کرد «نتایج دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه آزاد امشب (۲۵ شهریورماه) اعلام خواهد شد.»؛ وعده هایی که البته هیچ کدام جامه عمل نپوشیدند.

نبردی که در پس آن، خیل داوطلبان به سرگردانی دچار شده‌اند و راهی برای خلاصی از این سرگردانی پیش روی خود نمی‌بینند، جز اینکه هربار وعده ای می‌شوند، برای بررسی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام کرده و دریابند جز وعده دروغ، چیزی عایدشان نشده است.

دروغی که ظاهرا هرچقدر تکرار شود هم مسئولان وزارت علوم مجاب به ورود به این ماجرای بغرنج نمی‌شوند و ضرورتی به ارائه توضیحات و شفاف سازی احساس نمی‌کنند؛ انگار نه انگار که متوی آموزش عالی در کشورمان ایشان هستند و در این بزنگاه ها است که متولی بودن و مسئولیت داشتن ایشان معنا می‌شود!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید