تلاش پورشیب برای کسب مدال برنز

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۵۷
    کد خبر :370420

سرگروه تیم ملی کاراته ایران با قبول شکست برابر رقیب قزاقستانی خود برای کسب مدال برنز ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی تلاش خواهد کرد.

به گزارش مهر، در ادامه این دوره از مسابقات که با حضور ۷۶۳ کاراته کا از ۷۲ کشور به میزبانی آلمان در برلین جریان دارد، ذبیح الله پورشیب نماینده ایران در وزن ۸۴- کیلوگرم دور نخست ۴ بر صفر «ایلیاگرانوسوف» از روسیه را شکست داد و در ادامه برابر «میگوئل آمارگاس» از آرژانتین صاحب برتری ۲ بر صفر شد. وی در مبارزه سوم خود و در پیکار با «کنجی گریلون» از فرانسه ۵ بر صفر پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی و دیدار با مهدی خدابخش شد.

خدابخش دیگر نماینده ایران در این وزن از قسمت پائین همین جدول کار با کسب سه پیروزی به همین مرحله و دیدرا با پورشیب رسید. وی کار خود را برتری ۶ بر صفر مقابل «ویکتور استوسکی» از مقدونیه آغاز کرد و در ادامه ۵ بر ۴ «شیمادا» از ژاپن را از پیش رو برداشت و سپس «والری چوبوتار» از اکراین را یک بر صفر شکست داد.

دیدار دو کاراته کای ایران که می تواند یک مبارزه انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان باشد، بسیار دیدنی و جذاب از کار درآمد و در نهایت این پورشیب بود که در ادامه مبارزات خوب خود ۴ بر۳ در پیکار با خدابخش بود به برتری دست یافت و راهی مبارزه نهایی شد.

پورشیب در نیمه نهایی ۴ بر ۲ برابر «دانیار یولداشف» از قزاقستان بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت تا فردا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

در رقابتهای روز گذشته امیرمهدیزاده با صعود به دیدار رده بندی فردا یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف «اسدلیف» از قزاقستان می رود. نگین باقری، مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری و طراوت خاکسار نیز با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بدند.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید