ادین ژکو در آستانه تمدید قرارداد با رم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲
    کد خبر :368788

باشگاه رم در صدد نگه داشتن ادین ژکو در پایتخت ایتالیاست.

ادین ژکو به زودی قراردادش را با رم تمدید می‌کند و ممکن است حتی پس از بازنشستگی‌اش هم در این باشگاه در کنار فرانچسکو توتی، کاپیتان سابق جالوروسی فعالیت داشته باشد.

ژکو این هفته در رشته مدیریت ورزشی از دانشگاه سارایوو فارغ‌التحصیل شد که نشان می‌دهد او برای آینده‌اش برنامه‌هایی در حوزه اجرایی فوتبال دارد.

ژکو به زبان‌های بوسنیایی، چک، آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی صحبت می‌کند و به همین دلیل اضافه شدنش به کادر اجرایی باشگاه رم در حوزه جذب بازیکن بسیار ارزشمند خواهد بود.

در همین حال سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا گزارش کرده است که باشگاه رم می‌خواهد قرارداد ژکو را برای یک سال تمدید کند و او را تا سال 2021 در این تیم نگه دارد که در آن زمان ژکو 35 ساله خواهد بود. البته ژکو برای یک سالی که به مدت قراردادش اضافه می‌شود، حقوقش را کاهش می‌دهد و آن را از 4.5 میلیون یورو به چهار میلیون یورو می‌رساند.

به گزارش تسنیم ،این سایت همچنین مدعی شده است که ژکو پس از پایان قرارداد خود کفش‌هایش را آویزان می‌کند و همچون توتی در کنار مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم فعالیت خواهد کرد. در همین حال گفته شده که اتحادیه فوتبال بوسنی هم به ژکو پیشنهاد داده است که در این سازمان در پستی اجرایی مشغول به کار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید