رئیس جمهور باید از توهم اینکه برنامه دارد، بیرون بیاید

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۹
    کد خبر :363046

اقتصاددان اصلاح طلب گفت: من به آقای رئیس جمهور گفتم شما اول باید از این توهم در بیایید که برنامه دارید؛ این چه چیزی است که دولت و مجلس با هم پختند و اسمش را برنامه گذاشتند.

به گزارش مهر، فرشاد مومنی اقتصاددان اصلاح طلب، صبح امروز (پنج شنبه) در هفدهمین کنگره حزب مردم سالاری اظهار داشت: اراده ای در دولت و مجلس سر کار است که بر حل و فصل جزیره ای امور اصرار دارد.

وی افزود: من به آقای رئیس جمهور گفتم شما اول باید از این توهم در بیایید که برنامه دارید؛ این چه چیزی است که دولت و مجلس با هم پختند و اسمش را برنامه گذاشتند! این بی کیفیت ترین برنامه ای است که در تاریخ برنامه ایران تدوین شده است.

این اقتصاددان اصلاح طلب با بیان اینکه دومین نامه اقتصاددانان کشور به زودی منتشر می شود تصریح کرد: متاسفیم که نامه های مشفقانه و مبتنی بر دلسوزی اقنصاددانان، تا این اندازه کام آنهایی که از مناسبات رانتی سود می برند را تلخ کرده و اکنون قصد دارند با ما برخورد سیاست زده کنند.

وی تاکید کرد: چقدر تاسف برانگیز است که ما به طور مجانی کل ذخیره دانایی خود را تقدیم می کنیم اما اینگونه برخورد می شود؛ در دولت چه دست هایی در کار است که می خواهد درباره نامه اقتصاد دان ها، رییس جمهور با ما رو در رو نشود؛ البته اگر بشود هم در عمل تفاوتی ندارد؛ صد رحمت به احمدی نژاد.

مومنی گفت: عموما روال است که دولت ها در دور دوم به دنده خلاص می زنند اما دنده خلاص این دولت بسیار غیرعادی تر از دولت های قبلی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید