حواشی جشن سینما؛ کیهان: محیط زیست به بهداد چه ربطی دارد؟ اعتماد: چرا شلخته لباس می‌پوشید؟

    کد خبر :360408

جشن خانه سینما باز هم با حواشی «غیر تخصصی» برگزار شد؛ از حرف‌های ضدایرانی و وهابی پسند یک بازیگر در حمایت از جاسوس‌ها تا اهدای جوایزی با رنگ و بوی لابی‌گری.

در بخشی از مراسم بیستمین جشن خانه سینما، حامد بهداد که برای دریافت جایزه روی صحنه آمده بود طی سخنانی خواستار آزادی فعالان محیط زیست شد! این درحالی است که هیچ کس در ایران به خاطر فعالیت محیط زیستی بازداشت نشده و منظور او احتمالاً افرادی هستند که در پوشش فعال محیط زیست جاسوسی می‌کردند و توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد که برخورد کنندگان با این جاسوس‌ها خائن هستند! هنوز مشخص نیست بهداد با اطلاع از پرونده متهمان به جاسوسی چنین اظهاراتی کرده و یا طبق روال مرسوم برخی چهره‌های مشهور بدون اطلاع از جزئیات پرونده و صرفاً جهت دیده شدن آلت دست جریان تبلیغاتی بیگانه قرار گرفته است.

اظهارات شبه سیاسی حامد بهداد در جشن خانه سینما، با استقبال رسانه‌های وابسته به جریان‌های غربی و وهابی مواجه شد، به طوری که عکس و حرف‌های وی تیتر اول یکی از سایت‌های وهابی شد و توسط تیم تبلیغاتی براندازان خارج کشور (وابسته به جمهوری‌خواهان) بازنشر داده شد.

همچنین از حواشی قابل تأمل بیستمین جشن خانه سینما ، نادیده گرفتن مرحوم حبیب الله کاسه ساز، سینماگر متعهد و خوش نام سینمای ایران در یادبود درگذشتگان این جشن بود.

اما روزنامه اعتماد از دریچه ای دیگر جشن خانه سینما را مورد نقد قرار داده است، مساله پوش شلخته هنرپیشه ها؟!

١- صابر ابر: كت و شلوار مشكي، پيراهن يقه‌ديپلمات، آستين كت تا زير آرنج تا خورده، جوراب آبي فيروزه‌اي و كفش هشت ترك سفيد و مشكي به سبك «لات جوانمرد».

٢- جواد عزتي: اضافه وزن، پيراهن چهارخانه قرمز، آستين را بالا زده، شلوار جين، جوراب سفيد و كفش سورمه‌اي چيزي شبيه تبليغات تن تاك.

٣- نويد محمدزاده: اول با تحليل سردستي گفتم حكما عكاس‌ها به عمد خواستند كه او را دست بيندازند و در موقعيت نامناسب وقتي كه پايش روي سن ليز خورده از او عكس گرفتند. اما ديري نپاييد كه با ديدن عكس‌هاي ديگر متوجه شدم كه بازي خود ايشان بوده تا وقتي كه روي سن مي‌رود به حالت دو به سمت بازيگر ديگري برود و او را در آغوش بگيرد. اين اتفاق اگر براي اولين‌بار براي ايشان مي‌افتاد، مي‌گفتيم نتوانسته جلوي فوران احساساتش را بگيرد و حق داشته اما با مروري بر جايزه‌هاي اين چند سال متوجه مي‌شويم كه فوران احساسات كم نداشته. قرار نبود كه رفتار بازيگران را نقد كنيم با اين همه اگر خودتان هم جاي من بوديد بدون كامنت رد نمي‌شديد. ايشان كت و شلوار سورمه‌اي پوشيدند، دكمه كت را باز گذاشتند، جوراب نپوشيدند و بند آبي رنگي همچون خلخال به پا كرده‌اند.

٧- حامد بهداد: خشمگين، پيراهن سورمه‌اي، شلوار مشكي، كفش مشكي.

٨- ستاره اسكندري: روسري سورمه‌اي، پيراهن آبي، زير پيراهن مانتو سورمه‌اي، روي پيراهن مانتو آبي، بعلاوه شلوار جين، كفش سورمه‌اي احتمالا اسيكس.

١٠- هومن سيدي: پيراهن مشكي، دو تا دكمه را باز گذاشته و آستين تا دم آرنج تا زده. شلوار مشكي جنسي بين جين و چرم، كمربند دولچه گابانا و كفش مشكي جير با بند باز و جلوي طلايي، چيزي شبيه چكمه‌هاي هارلي ديويدسون سواران امريكايي.

روزنامه کیهان نوشت: نویسنده یادداشت روزنامه اعتماد در انتها می نویسد با این حجم شلختگی خوب شد نرفتیم جشن خانه سینما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید