واکنش مدیر تیم ملی کشتی فرنگی به روند انتخاب سرمربی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸
    کد خبر :354842

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان گفت: سرمربی تیم ملی بزرگسالان بعد از جلسه شورای فنی تیم های ملی معرفی می شود.

به گزارش مهر، احد پازاج با بیان این مطلب افزود: طبق مصوبه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی می بایست بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: در این نشست که روزهای آتی برگزار می شود گزارش خود را از عملکرد سرمربی مطرح می کنم و سپس با نظر اعضای شورای فنی در این مورد تصمیم گیری می شود.

پازاج تصریح کرد: تا آن زمان که سعی می کنیم در سریعترین زمان ممکن باشد کادر فنی برنامه های تیم ملی برای مسابقات جهانی فرانسه از فردا دنبال می کند.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان افزود: تیم امید مرحله دوم تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های جهانی رومانی در کردستان زیر نظر کادر فنی پیگیری می کند.

پازاج خاطرنشان کرد: هدف ما استفاده از بهترین کشتی گیران طبق فرآیند انتخاب تیم های ملی برای شرکت در رقابت های جهانی مجارستان است و البته عملکرد کشتی گیران حاضر در رقابت های انتخابی در مسابقات برون مرزی اهمیت فراوانی برای انتخاب ملی پوشان برای حضور در بوداپست دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید