سرمربی تیم ملی تکواندو: حریف ازبکی هوشمندانه مسابقه داد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۰
    کد خبر :350822

فریبرز عسگری پس از شکست عاشورزاده مقابل حریف ازبکی گفت: رقیب عاشورزاده با اخطار داوران و ضربات مشت امتیاز گرفت.

به گزارش مهر از اندونزی، سرمربی تیم ملی تکواندو پس از شکست فرزان عاشورزاده در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی گفت: حریف ازبکستانی در برابر فرزان با اخطار داوران و ضربات مشت خوب امتیاز گرفت ولی فرزان توانست با حملات و ضربات پی در پی کار را به تساوی بکشاند اما توقف این روند باعث باختش شد.

فریبرز عسگری ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: متاسفانه سیستم برگزاری مسابقات ضعف های بسیاری دارد به طوری که سیستم امتیاز دهی داوری قطع و حتی قرار شد به شیوه سنتی دستی امتیاز دهی شود اما بعد از سه ساعت توقف سرانجام سیستم درست شد.

وی ادامه داد : همین مساله باعث شد تا مسابقات پشت سرهم برگزار شود که امیدواریم در روزهای آینده این مشکل به وجود نیاید.

عسگری تصریح کرد : فرزان دو بازی اول را خوب شروع کرد و برابر حریف ازبکستانی عقب افتاد اما خیلی زود با ضربات پی در پی جبران و کار را به تساوی کشاند و با فریاد به اوگفتم به همین روش ادامه بدهد اما نمی دانم چرا درست در ٢٠ ثانیه آخر این کار را نکرد و حریف از او جلو افتاد به نظرم اگر احساسی عمل نمیکرد الان فینالیست بود برد و باخت در لحظه است و حریف ازبک در ثانیه های پایانی هوشمندانه عمل کرد.

عسگری در خاتمه گفت: فردا سعید رجبی یک فینال زودرس با حریف کره ایی دارد و انشاالله با شکست وی به آنچه که حقش است خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید