جدیدترین محصول کمپانی اوپو بسیار مقرون به صرفه خواهد بود

    کد خبر :350613

کمپانی پرحاشیه این روزهای بازار موبایل، زمان عرضه و قیمت جدیدترین محصول خود را به صورت رسمی اعلام کرد. اوپو در سال جاری موفقیت های بسیاری را به دست آورده است و آخرین شاهکار این برند اوپو R17 است. این گوشی هوشمند را می توان یکی از خاص ترین گوشی های سال جاری نیز نامید. طبق ادعای کمپانی اوپو این محصول روز ۲۳ آگوست و در شهر شانگهای رونمایی خواهد شد.

اوپو R17 ویژگی های منحصر به فردی دارد و قیمت ۵۰۹ دلار برای این گوشی هوشمند بسیار مناسب خواهد بود. در ماه مارس سال جاری این برند، گوشی های موبایل مدل R15 و R15 Pro را روانه بازار فروش کرد و قیمت های ۴۳۶ و ۴۸۰ دلار را برای این دو گوشی موبایل در نظر گرفت.

نسخه اوپو R15 صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی دارد و یک پردازنده مدیاتک پی ۶۰ هلیو به همراه شش گیگابایت رم نرم افزاری وظیفه پردازش این اطلاعات را دارند. حال به نظر می رسد نسخه جدید این گوشی هوشمند بسیار قدرتمندتر از نسخه های قبلی خواهد بود.

اوپو R17 در وب سایت های فروش این کمپانی قرار گرفته است و پیش فروش این گوشی هوشمند نیز ۲۳ آگوست آغاز می شود و به صورت رسمی نیز از تاریخ ۳۰ آگوست در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

اوپو R17 دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی است. اوپو در این گوشی هوشمند از پنل سوپرآمولد استفاده می کند. این گوشی هوشمند از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می گیرد و نکته بسیار جالب این گوشی هوشمند این است که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی بسیار قابل توجه است و زیبایی خاصی به آن می بخشد. اوپو ۹۱.۵ درصد از گوشی موبایل خود را به صفحه نمایش اختصاص داده است و شاهد کمترین حاشیه در این گوشی هوشمند خواهیم بود. اوپو R17 ضخامت بسیار کمی دارد و با ۱۸۲ گرم وزن بدون شک یکی از ظریف ترین طراحی های موبایل را خواهد داشت.

این گوشی هوشمند قرار است با حافظه داخلی ۱۲۸ و رم نرم افزاری هشت گیگابایتی روانه بازار فروش شود. اوپو در گوشی هوشمند خود از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ استفاده خواهد کرد. اوپو R17 دارای باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری خواهد بود که از فناوری شارژ سریع نیز بهره می برد. جدید ترین محصول کمپانی اوپو دارای لنزهای ۱۶ و پنج مگاپیکسلی خواهد بود که لنز پنج مگاپیکسلی به عنوان لنز تله فوتو است. گوشی های هوشمند سری R در بخش دوربین سلفی بسیار قدرتمند هستند و اوپو یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید