ظریف‌دوست: فقط به دنبال قهرمانی هستیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
    کد خبر :350408

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان گفت: اصلا به باخت فکر نمی‌کنیم و روحیه بچه‌ها طوری است که فقط دنبال قهرمانی هستیم.

فریده ظریف‌دوست، کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان بعد از برتری مقتدرانه برابر بنگلادش اظهار داشت: بنگلادش تیم خوبی بود و کمی شبیه هند بازی می‌کند. خوشبختانه با اختلاف مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم و کمی هم سعی کردیم آرامتر از روز قبل بازی کنیم. استراتژی ما امروز اینطور بود که خیلی به خودمان فشار نیاوریم.

وی افزود: انشاالله فردا بهتر بازی خواهیم کرد. چین تایپه حریف قدرتمندی است و به نظر من این تیم از نظر فنی بهتر از کره‌جنوبی است. شاید آنها فقط تجربه پایین‌تری دارند و به همین دلیل امروز هم به کره جنوبی باختند. امیدوارم فردا بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و از گروه به عنوان تیم اول بالا بیاییم.

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان درباره مسیر ایران برای رسیدن به فینال گفت: اگر فردا مقابل چین تایپه به برتری برسیم، سرگروه می شویم و در نیمه نهایی به تیم دوم گروه A برخورد می‌کنیم که احتمالا تایلند باشد. در آنجا اگر برنده باشیم که به فینال می‌رویم و اگر خدایی ناکرده ببازیم که به رده بندی می رویم.

ظریف دوست در پایان بیان داشت: ما اصلا به باخت فکر نمی‌کنیم و روحیه بچه‌ها طوری است که فقط دنبال قهرمانی هستند. ما برای مدال طلا آمدیم و برای آن تلاش می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید