افشارزاده: امیدوارم یزدانی در المپیک ۲۰۲۰ هم موفق باشد/ جاکارتا آمادگی میزبانی نداشت

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
    کد خبر :350403

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: تیم‌ها و نمایندگان ایران در روز اول بازی‌های آسیایی خوب بودند و همین انتظار را هم داشتیم.

بهرام افشارزاده در خصوص کسب مدال حسن یزدانی و عملکرد کاروان ایران در پایان روز نخست بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: شاهکار یزدانی را دیدم و انشالله برای المپیک 2020 به خوبی آماده باشد.

وی افزود: تیم‌ها و نمایندگان ایران در روز اول بازی‌های آسیایی خوب بودند و همین انتظار را هم داشتیم. امیدوارم در روزهای بعد نیز عناوین خوبی کسب کنیم. برای بازی‌های آسیایی کار کردیم و برنامه‌ریزی داشتیم اما نباید فراموش کرد که سایر کشورها هم بیکار نبودند و تمرین کردند. امیدوارم در پایان مقامی در شأن نام جهموری اسلامی ایران به دست بیاوریم.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک یادآور شد: مربیان، فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک با تمام توان خود کار کرده‌اند و امیدوارم برای المپیک که کمتر از 24 ماه دیگر تا آغاز آن باقی مانده با برنامه حرکت کنیم و کمیته ملی المپیک با برنامه‌ریزی‌های دقیق مقام‌های بهتری نسبت به گذشته کسب کند.

به گزارش تسنیم ،افشارزاده در خصوص میزبانی اندونزی گفت: جاکارتا برای این بازی‌های بزرگ که 14 هزار بازیکن و همراه در آن حضور دارد، آمادگی لازم را نداشت و بعضا شاهد نارسایی در سالن‌ها و حمل و نقل ورزشکاران بودیم. امیدوارم در ادامه شاهد برگزاری بهتر مسابقات باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید